Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Far East Village Hotel Osaka, Honmachi





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Six Senses Kyoto
Districte de Higashiyama
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 23 opinions
Preu actual: 695 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-chome-3-6 Kyutaromachi Chuo Ward, Osaka, Osaka, 541-0056
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Lub d Osaka Honmachi Hotel
Lub d Osaka Honmachi Osaka
Lub d Osaka Honmachi Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Far East Village Hotel Osaka, Honmachi
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
sophie
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sophie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hui
6 de març de 2025
Hui
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar Ivan, Saltillo
Viatge en grup
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar Ivan
Estada de 9 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Sze Lok
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sze Lok
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenneth
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prime location while in Osaka
Kenneth
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
23 de set. de 2024
Daniel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en parella
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Jose
17 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Jose
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
jongin
Viatge en grup
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jongin
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ching Lung
Viatge en parella
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ching Lung
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Iris
11 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Iris
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jack, Markham
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 6 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
chi lai
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
chi lai
Estada de 7 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuchun
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuchun
Estada de 5 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Kwok Man
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Kwok Man
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Wai Kon
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Kon
Estada de 6 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Chi Hang
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Chi Hang
Estada de 11 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
YUMIKO
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
可愛く 居心地いい

YUMIKO
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
むねはる
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
むねはる
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SEUNGHO
Viatge en grup
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEUNGHO
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Praewroong
Viatge en grup
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Praewroong
Estada de 8 nits (jul. 2024)