Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament JA Hotel Namba





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 96 opinions
Preu actual: 814 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-6-17 Sakuragawa, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 2.288 opinions
Preu actual: 67 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
JA Hotel Namba Hotel
JA Hotel Namba Osaka
JA Hotel Namba Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: JA Hotel Namba
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Nami
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nami
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Keita
19 de juny de 2025
Keita
Estada de 9 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Naohiro
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naohiro
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ayano
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayano
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Chie
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Chie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
King Chi
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
King Chi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Christine
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christine
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
BUI THI
21 de gen. de 2025
BUI THI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KangPing
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KangPing
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Kayoko
21 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayoko
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
a
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
a
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Nina
Viatge en grup
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
???
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
mitsuhiro
Viatge en grup
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mitsuhiro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
??
Viatge en parella
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
TAKEHIKO
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
TAKEHIKO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ömer Kürsad
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ömer Kürsad
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
MASAHIRO
Viatge en família
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MASAHIRO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yamaguchi
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yamaguchi
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
サキ
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
サキ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Noa
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Noa
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
真菜
Viatge en grup
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
真菜
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Tomoya
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tomoya
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
kumi
30 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
kumi
Estada d’1 nit (maig 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels