Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Doutonboricrystalhotel3





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: double room

double room
Carregar totes les fotos de: Twin room

Twin room
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 103 opinions
Preu actual: 1092 €
30 de set. - 1 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Doutonboricrystalhotel3 és a Minami, a Osaka. Abans de recórrer les atraccions turístiques, com Aquari Osaka Kaiyukan i Universal Studios Japan, submergeix-te en la bellesa natural de Parc del Castell d'Osaka o Parc Commemoratiu de l'Expo '70. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Cúpula Kyocera d'Osaka o a Osaka-jō Hall.

2-chome-6-13 Shimanouchi Chuo Ward, Osaka, Osaka, 542-0082
Què hi ha als voltants
- Dotonbori - 4 minuts a peu - 0.4 km
- Mercat Kuromon - 7 minuts a peu - 0.7 km
- Rètol Glico de Dotonbori - 11 minuts a peu - 1.0 km
- Nipponbashi - 13 minuts a peu - 1.2 km
- Castell d'Osaka - 7 minuts en cotxe - 3.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 日本橋 さか一 - 2 minuts a peu
- 朋友雑穀食府 - 1 minuts a peu
- パン工房 まごころ - 3 minuts a peu
- きり家 - 2 minuts a peu
- 来来 - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Doutonboricrystalhotel3
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Doutonboricrystalhotel3
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
J
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lewis
18 de juny de 2025
Lewis
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CHINWEI
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHINWEI
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Alfredo, London
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Andres De Jesus
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres De Jesus
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Cherice
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Cherice
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Alison
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tien
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tien
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hisakazu
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hisakazu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
miguel
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Li
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Li
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en parella
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
signe
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
signe
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
CHI MING
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
CHI MING
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MIHA
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ruby
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ruby
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Li
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Li
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bambang
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bambang
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Joonsang
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joonsang
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ayane
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayane
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Naoko
Viatge en família amb nens petits
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoko
Estada d’1 nit (gen. 2025)