Hotel 88 Shinsaibashi
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Dotonbori
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 88 Shinsaibashi





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors (Main Building)

Habitació doble superior, no fumadors (Main Building)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Main Building)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Main Building)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (Room 1, Main Building)

Habitació familiar, no fumadors (Room 1, Main Building)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (Room 2, Main Building)

Habitació familiar, no fumadors (Room 2, Main Building)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Main Building)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Triple Single, Annex)

Habitació, no fumadors (Triple Single, Annex)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Annex)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Annex)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Annex)

Habitació doble, no fumadors (Annex)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Tokyu Stay Osaka Honmachi
Minami
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 809 opinions
Preu actual: 81 €
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071
Sobre aquest allotjament
Hotel 88 Shinsaibashi
Allotjaments similars

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Hotel Monterey Grasmere Osaka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.572 opinions
Preu actual: 87 €
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 88 Shinsaibashi
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 11 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonard
Viatge en família amb nens petits
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonard
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexa
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Alexa
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Georgia
Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georgia
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
16 d’ag. de 2025
Julie
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanlesa
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanlesa
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Ruth
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Edison
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edison
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mia
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher, Valrico
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eliseo
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliseo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristen
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zach
Viatge en família amb nens petits
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zach
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keith, Pearl City
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Blake
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blake
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Johnny
17 de juny de 2025
Johnny
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
YAU LEE
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YAU LEE
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Youngsuk
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Youngsuk
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Glenn
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOP hotel in Osaka, with A+ staff.
Glenn
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantly Surprised
Kim
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Unnikrishnan
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Unnikrishnan
Estada de 2 nits (abr. 2025)

















