Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 88 Shinsaibashi





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Annex)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Annex)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Annex)

Habitació doble, no fumadors (Annex)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Main Building)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Main Building)
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Triple Single, Annex)

Habitació, no fumadors (Triple Single, Annex)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Main Building)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Main Building)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
També et pot agradar

sequence KYOTO GOJO
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 523 opinions
Preu actual: 88 €
23 de jul. - 24 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.790 opinions
Preu actual: 76 €
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 88 Shinsaibashi
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keith, Pearl City
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Unnikrishnan
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Unnikrishnan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector, Carson
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashish
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Ashish
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Clarence
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clarence
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
CHUI LING
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUI LING
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
cristian
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10ptos
cristian
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PUI CHING
Viatge en família amb nens petits
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PUI CHING
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en família amb nens petits
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
heetae
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
heetae
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ling Fung
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ling Fung
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
haewon
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
오사카 금액대비 최고의 숙소
haewon
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Yi
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Yi
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SOONBOK
21 de gen. de 2025
SOONBOK
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
WEN LING
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEN LING
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THE BEST!!!
Adrian
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
indra
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Love it like at your home
indra
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not bad but make sure you know what you’re getting
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great find
Susan
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels