Hotel Pivot
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Spa World
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pivot





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació individual econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 423 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-1-12 Taishi, Nishinari-ku, Osaka, Osaka, 557-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Azu Garden Nipponbashi
Azu Garden Nipponbashi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.8 de 10, Bé, 414 opinions
Preu actual: 69 €
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Chuo Osaka
Chuo Osaka
Chuo Hotel Osaka
Hotel Chuo
Hotel Pivot Hotel
Hotel Pivot Osaka
Hotel Pivot Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pivot
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
MINTZU
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
MINTZU
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chiharu
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chiharu
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Teruya
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teruya
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tsung-hsien
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsung-hsien
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcello
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Qualche giorno ad osaka
Marcello
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
OSAMU
24 de febr. de 2025
OSAMU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsung-hsien
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsung-hsien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超值的好選擇。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YI-CHENG
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
交通便利,空間小但該有的都有
YI-CHENG
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 15 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shang-Tse
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
好地點cp值佳




Shang-Tse
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Riccardo
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riccardo
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
AKARI
13 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKARI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
kyusung
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
저렴하고 혼박하기 좋은 호텔
kyusung
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
27 de nov. de 2024
Ronaldo
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Archie
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Archie
Estada de 10 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Bryan
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nabeel
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nabeel
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Bryce
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryce
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Yoshihiro
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
素泊まりに適したホテル
Yoshihiro
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
????
8 d’oct. de 2024
????
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Min-Yu
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Min-Yu
Estada d’1 nit (set. 2024)