Hotel Pivot
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Spa World
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pivot





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació individual econòmica, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 458 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-1-12 Taishi, Nishinari-ku, Osaka, Osaka, 557-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Nambaminami Ebisucho Eki Shinsekai
APA Hotel Nambaminami Ebisucho Eki Shinsekai
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 352 opinions
Preu actual: 59 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Chuo Osaka
Chuo Osaka
Chuo Hotel Osaka
Hotel Chuo
Hotel Pivot Hotel
Hotel Pivot Osaka
Hotel Pivot Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pivot
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hsiang Yi
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hsiang Yi
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Motoko
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Motoko
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
つよし
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
つよし
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
MINTZU
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
MINTZU
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chiharu
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chiharu
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Teruya
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teruya
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jarrod
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jarrod
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tsung-hsien
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsung-hsien
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcello
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Qualche giorno ad osaka
Marcello
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
OSAMU
24 de febr. de 2025
OSAMU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsung-hsien
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsung-hsien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超值的好選擇。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YI-CHENG
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
交通便利,空間小但該有的都有
YI-CHENG
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 15 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shang-Tse
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
好地點cp值佳




Shang-Tse
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Riccardo
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riccardo
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
AKARI
13 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKARI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
kyusung
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
저렴하고 혼박하기 좋은 호텔
kyusung
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
27 de nov. de 2024
Ronaldo
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Archie
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Archie
Estada de 10 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Bryan
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nabeel
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nabeel
Estada de 3 nits (nov. 2024)