Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ecol BEPPU





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Royal B)

Habitació, no fumadors (Royal B)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitori independent
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Royal A)

Habitació, no fumadors (Royal A)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitori independent
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-31 Akibacho, Beppu, Oita, 874-0937
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Ecol BEPPU Guesthouse
Ecol Guesthouse
Ecol
Guesthouse Ecol BEPPU Beppu
Beppu Ecol BEPPU Guesthouse
Guesthouse Ecol BEPPU
Ecol BEPPU Beppu
Ecol BEPPU Beppu
Ecol BEPPU Guesthouse
Ecol BEPPU Guesthouse Beppu
Preguntes freqüents
Opinions: Ecol BEPPU
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
15 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SHUHEI
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHUHEI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
IKUO
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
IKUO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JAESUN
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAESUN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
RUKIYA
25 de des. de 2024
RUKIYA
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Toru
Viatge en família amb nens petits
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
choonho
Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
choonho
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
まさひろ
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まさひろ
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
akiko
4 de jul. de 2023
akiko
Estada de 4 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
tadashi
7 de maig de 2023
tadashi
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
T O S H I H I K O
2 d’abr. de 2023
T O S H I H I K O
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
??
Viatge en família
9 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
6/10, Acceptable
???
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2022
???
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
MASAKAZU
13 de jul. de 2022
MASAKAZU
Estada de 5 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
??
14 d’abr. de 2022
??
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
maeda
Viatge en família
13 d’ag. de 2020
maeda
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
家族6人で利用しました。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivian
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Yun chen
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yun chen
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
旅行家族, 東京
Viatge en família
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
旅行家族
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)