Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Reed Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Premium Balcony Twin)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Premium Balcony Twin)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (Premium Balcony King)

Habitació doble prèmium (Premium Balcony King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat (Grand Premium King)

Suite, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat (Grand Premium King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

D. Dinh Dien, P. Dong Thanh, Ninh Binh, Ninh Binh
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 475000 VND per adult i 475000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1870000 VND per vehicle només l'anada.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 630000.0 VND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Reed Hotel Ninh Binh
Reed Ninh Binh
The Reed Hotel Hotel
The Reed Hotel Ninh Binh
The Reed Hotel Hotel Ninh Binh
Preguntes freqüents
Opinions: The Reed Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Eunchul
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eunchul
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lue, Sacramento
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lue
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Finn
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Finn
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
YOON
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
a very friendly staff to customers
YOON
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Masahiro
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahiro
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sean
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Sean
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HYUNHEE
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNHEE
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun Ho
3 de gen. de 2025
Jun Ho
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Geoffrey
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoffrey
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
taksoo
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
taksoo
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Knc
Viatge de negocis
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Knc
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vuong, anaheim
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vuong
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hyung kyu
22 de febr. de 2024
Hyung kyu
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Slawomir
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Slawomir
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
chul
Viatge de negocis
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chul
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
INSHIK
8 de set. de 2023
INSHIK
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
YIU BUN
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YIU BUN
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
YIU BUN
Viatge de negocis
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YIU BUN
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
TETSUYOSHI
23 de maig de 2023
TETSUYOSHI
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Steve
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
minryang
Viatge de negocis
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
minryang
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
ANATECH CO LTD
Viatge de negocis
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고의 호텔
ANATECH CO LTD
Estada de 6 nits (març 2023)
8/10, Bo
Frank
Viatge de negocis
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 3 nits (nov. 2022)