O Zoli Home
Hotel al llac a Ninh Binh amb connexió amb el centre de convencions i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer de Vianants de Ninh Binh
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament O Zoli Home





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 18, Alley 22, Lane 67, Tran Hung Dao, Quarter 10, Dong Thanh Ward, Ninh Binh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Trang An Ao dai Homestay
Trang An Ao dai Homestay
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 5 opinions
Preu actual: 19 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 340000 VND per persona només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
O Zoli Home Hotel
O Zoli Home Ninh Binh
O Zoli Home Hotel Ninh Binh
Preguntes freqüents
Opinions: O Zoli Home
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yukito
17 de març de 2025
Yukito
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katrina
Viatge en parella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Martine
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ERIKA
Viatge en parella, Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKA
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Bobby
Viatge en parella
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bobby
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gloria
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tri Phuoc
Viatge en família
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tri Phuoc
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en grup
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel and service
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Per
21 de juny de 2024
Per
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Liam, Kelowna
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liam
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Darlene
20 d’abr. de 2024
Darlene
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en parella
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Jackelin
Viatge en grup
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackelin
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
9 de març de 2024
Denise
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
sarah
Viatge en parella
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sarah
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
DOKEUN
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가격
DOKEUN
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Marie-Pierre
Viatge en família
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Pierre
10/10, Excel·lent
Vikramjeet
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vikramjeet
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Jaeyeong
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaeyeong
Estada d’1 nit (set. 2022)