Golden Lotus Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel de platja amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Lotus Hotel

1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Habitació doble estàndard | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Façana frontal de l'allotjament
Vestíbul
Exterior

Opinions

3,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació triple superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 1 llit individual gran

Habitació doble estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
96B4 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa, 84

Què hi ha als voltants

  • Cerveseria Louisiane - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Mercat Nocturn de Nha Trang - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Torre Tram Huong - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Mercat Dam - 4 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Port de Nha Trang - 5 minuts en cotxe - 3.7 km

Com moure’s per la zona

  • Nha Trang Station: 14 min en cotxe
  • Aeroport de Nha Trang-Cam Ranh (CXR): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Z Beach Nha Trang - ‬9 minuts a peu
  • ‪Panorama - ‬3 minuts a peu
  • ‪Tuan's Vietnamese Cuisine - ‬2 minuts a peu
  • Esenin Restaurant & Pub
  • ‪Karma Lounge - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Lotus Hotel

Hotel que es va renovar el 2022 a Platja de Tran Phu
T'esperen una terrassa, una bugaderia i un restaurant a Golden Lotus Hotel. Si t'agrada el turisme actiu, enaquest hotel gaudiràs d'activitats com ara ciclisme. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Servei de limusina o xofer, bicicletes de lloguer i caixer automàtic
  • Televisió al vestíbul, scooters o ciclomotors de lloguer i servei de consergeria
  • Ascensor, ordinadors disponibles i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 54 habitacions ofereixen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres o dutxes
  • Televisors amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès, rus i vietnamita.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes
  • Lloguer de scooters o ciclomotors
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 10 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2010
  • Data de renovació de tot l'allotjament: març 2022

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i des de l'estació de tren (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 9 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250000 VND per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Golden Lotus Hotel Nha Trang
Golden Lotus Nha Trang
Golden Lotus Hotel Hotel
Golden Lotus Hotel Nha Trang
Golden Lotus Hotel Hotel Nha Trang

Preguntes freqüents

Golden Lotus Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Lotus Hotel?

Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Lotus Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Lotus Hotel?

Registre de sortida: 11:30. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Golden Lotus Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 250000 VND per vehicle.

On es troba Golden Lotus Hotel?

Aquest hotel de platja es troba a Platja de Tran Phu i a menys de 2 km de les atraccions següents: Cerveseria Louisiane, Plaça del 2 d'Abril i Mercat Nocturn de Nha Trang. Torre Tram Huong i Galeria Do Dien Khanh també són a menys de 2 km.

Opinions: Golden Lotus Hotel

Opinions

3,2
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 9 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 9 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 9 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 9 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 9 opinions

4,8/10

Neteja

3,4/10

Personal i servei

2,0/10

Comoditats

3,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

2,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Subhabhorn

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2023)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Over all poor condition . Room condition is totally opposite of what it appears in picture.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Jyri

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 4 nits (set. 2017)

2/10, Horrible

auguste, Paris

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

hotel accueillant sur internet seulement

nous avons appris seulement a notre arrivee que la reservation n'a pas marche. On nous a propose d'aller a l'hotel a cote, sans autre alternative et sans une excuse. L'etablissement d'a cote est vetuste,sale, avec une climatisation intermittente et une douche qui inonde toute la salle d'eau. Heureusement nous n'avons reserve qu'une nuit. D'autres hotels tres corrects existent, certains affichent meme leurs prix officiels attribues.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

2/10, Horrible

Kris, Perth WA, Australia

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

The worst hotel in Nha Trang - be warned!

We requested a room overlooking the ocean (we were on our honeymoon and had waited 23 years for this opportunity) instead we ended up with a very small room at the back of the hotel with 1 window 600 x 600mm with bars over it. It was supposed to be an eco hotel, but they forgot to inform the guests the water gets turned off every night and if you are up early there is no water only a dribble for a shower. The staff (except the cleaners) are really quite rude and indifferent (they cater mostly for the chinese customers) We were horrified to say the least, any complaint was met with we don't understand! Never have I experienced such a dreadful hotel.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Look Elsewhere

Room was okay! Bathroom drain was blocked and the toilet consistently choked. The breakfast was awful so didnt waste our time eating at the hotel. Staff were quite agressive and lacked customer service. I wont be back and dont reccomend it to others alot better around and at better prices and better locations..

2/10, Horrible

Alesha, Perth western australia

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Don't put yourself through it!!!!

The golden lotus..... What's good to say about this place???? Let's start with: 1. Unwelcoming manarisms and rude 2. Cold showers, shower doors don't close 3. So so comfortable beds 4. Absolute rudeness from front line reception staff whilst waiting for others downstairs! Pulled faces and talked rudely behind guests backs infront of myself 5. One room was given a hairdryer other room was told no hairdryers supplied 6. Breakfast = no thanks!!!!!!!! Ladies extremely rude couldn't take one bread roll away for my nephew! Only good thing was getting the heck out of there!!!

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

never go back

Reception is dark and cold, breakfast is poor and no dessert nor fruits. Never go back to this hotel.