Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Monza Palace Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació doble o amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació individual
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Monza Palace Hotel és a Lagoa Nova, a Natal. Si vols submergir-te en la bellesa natural de la regió, apropa't a Platja de Ponta Negra o a Platja de Genipabu. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Arena Dunas o a Estadi Frasqueirão.

Av. Senador Salgado Filho, 3490, Lagoa Nova, Natal, RN, 59063-000
Què hi ha als voltants
- Universitat Federal de Rio Grande do Norte - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Centre Comercial Natal - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Arena Dunas - 17 minuts a peu - 1.5 km
- Centre Comercial Midway - 3 minuts en cotxe - 3.8 km
- Platja de Ponta Negra - 9 minuts en cotxe - 9.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Kalaz - 8 minuts a peu
- Mr. Cupcake Confeitaria - 9 minuts a peu
- Juah Gastrobar - 7 minuts a peu
- Mahalila Café & Livros - 6 minuts a peu
- Só Natural - 7 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- S'aplica un càrrec pel servei de neteja equivalent al 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Monza Palace Hotel Natal
Monza Palace Hotel
Monza Palace Natal
Monza Palace
Monza Palace Hotel Natal, Brazil
Monza Palace Hotel Hotel
Monza Palace Hotel Natal
Monza Palace Hotel Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions: Monza Palace Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alyson
8 de maig de 2025
Alyson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mateus
28 d’abr. de 2025
Mateus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa me senti em casa
Maria
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Glaucia
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo péssimo/ tudo horrível
Glaucia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas A T
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas A T
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale muito a pena
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Antonio
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Um dos piores que já me hospedei!!!
Antonio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Severino
31 de març de 2025
Severino
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Jordanea
26 de març de 2025
Jordanea
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Josicleide
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josicleide
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erom
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erom
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
LUISMAR
11 de febr. de 2025
LUISMAR
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Passando
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Odlanier Teixeira
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odlanier Teixeira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
José Álvaro
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Álvaro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fernando
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SEVERINO FLAVIO
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEVERINO FLAVIO
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
DILMA
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
DILMA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
José
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
José
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Aline
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Aline
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luana
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom
Luana
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Fernando Henrique
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fernando Henrique
Estada d’1 nit (gen. 2025)