CP Hotel

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Natal amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament CP Hotel

Sala de recepcions
Interior
Interior de l'entrada
1 dormitori, minibar, escriptori i roba de llit
Exterior

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació amb dos llits individuals econòmica

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Escriptori
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
RUA DOUTOR HERNANI HUGO GOMES, Natal, RN, 59082270

Què hi ha als voltants

  • Fira d'Artesania de Ponta Negra - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Centre de Convencions de Natal - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Morro do Careca - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Platja de Ponta Negra - 3 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Universitat Federal de Rio Grande do Norte - 4 minuts en cotxe - 4.6 km

Com moure’s per la zona

  • Natal Alecrim II Station: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Natal-Governador Aluízio Alves (NAT): a 60 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pittsburg - ‬5 minuts a peu
  • ‪Só Mais Uma - ‬2 minuts a peu
  • ‪Dunnas Restaurante - ‬6 minuts a peu
  • ‪Seu Chico Botequim - ‬1 minuts a peu
  • ‪Cigarreira do Gil - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

CP Hotel

Hotel a prop de Platja de Ponta Negra
Aprofita que CP Hotel ofereix un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, un bar i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a les zones comunes.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Allotjament lliure de fum, magatzem d'equipatge i servei de recepció obert les 24 hores
  • Televisió al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A CP Hotel, totes les habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Servei de neteja limitat i escriptoris

Idiomes

Portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (només de dilluns a divendres)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 BRL.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 14:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El titular de la targeta ha de presentar la targeta de crèdit utilitzada per fer la reserva en fer l'entrada, juntament amb el document d'identitat amb fotografia corresponent, i qualsevol arranjament s'ha de coordinar amb l'allotjament abans de l'arribada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 BRL.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

CP HOTEL Hotel
CP HOTEL Natal
CP HOTEL Hotel Natal
CP HOTEL Hotel
CP HOTEL Natal
CP HOTEL Hotel Natal

Preguntes freqüents

CP Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a CP Hotel?

CP Hotel no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a CP Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 50 BRL (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a CP Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba CP Hotel?

Aquest hotel es troba a Capim Macio, a poca distància a peu de Botigues Artesanato Potiguar i 3,4 km de Platja de Ponta Negra. Praia Shopping i Centre Comercial Dunnas també són a menys de 5 min.

Opinions: CP Hotel

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 25 de 92 opinions
Puntuació 8: Bo. 30 de 92 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 92 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 92 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 92 opinions

7,6/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Maria E da

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Maria E da

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Praticidade para quem viaja pra Natal

O hotel fica numa excelente localização, ao lado de um shopping pequeno mas bem funcional, muitos restaurantes e transporte. O pessoal da recepção muito bom, o que me fez optar ppr permanecer no hotel por mais 2 prorrogações. Contudo, a manutenção e limpeza deixam muito a desejar. Após 2 unidades que estavam com problemas, consegui uma em que o ar e a tv funcionavam. Os reparos hidráulicos que foram feitos tiveram um acabamento grosseiro, que enfeia muito a unidade. Coisas básicas como um porta toalha, prateleira ou mesmo um espelho não existem. Gentilmente consegui um espelho emprestado de uma funcionária, o que me fez, como disse , relevar os problemas e concentrar-me no meu trabalho. Gostei muitíssimo da localização do prédio, e nas 2 últimas vezes que pedi a limpeza( o fazia de 3 em 3 dias), colocaram uma funcionária nova que realmente fez um bom serviço, pois nas vezes anteriores a impressão que tinha era que jogavam água sanitária no vaso e no box e só. As toalhas e roupa de cama manchadas, poidas esburacadas também merecem uma atenção. Porém, como disse, nas 2 últimas vezes em que pedi limpeza, a funcionária era mais caprichosa, e apesar das roupas serem as mesmas, parece que deram um trato maior na lavagem das mesmas. Acho que os proprietários tem um grande empreendimento nas mãos, porém tem que investir um pouco mais nos detalhes como acabamentos, dedetização e roupas de cama e banho.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

José Ermeson Barbosa de

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

José Ermeson Barbosa de

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Gabriel

Estada de 2 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

JAQUELINE

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Cicero

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

José Ylson

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Beatriz

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Djalma

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

De acordo.

Vou proveitoso na medida do possivel.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Serginaldo

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

VIP

Estada de 8 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Rivanalba

Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Rafael

Què no li ha agradat: Personal i servei
foi razoável!
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

ARTHUR

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência boa mas apenas com problemas na internet
Estada de 5 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

thompson

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

bom pelo custo

melhor custo mais precisa melhorar as instalacoes, consertos inacabados
Estada de 3 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Utensílios velhos, encardidos, incluindo camas, lençóis e toalhas. Ambiente sujo e mofado, especialmente o banheiro, que tinha um forte cheiro de água sanitária, mas muito sujo, como se a faxina fosse apenas jogar água sanitária no ambiente. Nos dois dias que me hospedei havia um grupo de hóspedes que gritavam e batiam nas portas uns dos outros (inclusive em horários de silêncio) sem qualquer interferência dos funcionários do hotel. Não recomendo!
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Dwight Eisenhower

Estada de 3 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Denilson da Silva

Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

thompson

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

bom mais pode melhorar

pelo custo valeu a pena, porem choveiro eletrico e televisao nao estava funcionando, nao fizeram servico de quarto nos 3 dias em que estive na estadia
Estada de 3 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

José

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2024)

6/10, Acceptable

Jardel

Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

MANOEL

Estada d’1 nit (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Paulo

Estada de 2 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Andreza

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

VIVIANE NUNES

Descanso

Adorei foi um bom lugar, local otimo para deslocamento e muita acessibilidade.
Estada de 8 nits (jul. 2024)