Pension Rantanrirun
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pension Rantanrirun





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
22 de jul. - 23 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, bany privat

Habitació triple, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany privat

Habitació amb dos llits individuals, bany privat
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany compartit

Habitació amb dos llits individuals, bany compartit
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, bany compartit

Habitació triple superior, bany compartit
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22345-1 Kamishiro, Hakuba, Nagano, 399-9211
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OberGurgl
OberGurgl
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 3 opinions
Preu actual: 78 €
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Cal pagar un càrrec per l'ús de tovalloles (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Pension Rantanrirun Hakuba
Rantanrirun Hakuba
Rantanrirun
Pension Rantanrirun Hakuba
Pension Rantanrirun Pension
Pension Rantanrirun Pension Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Pension Rantanrirun
Opinions
9,6
Magnífic
8,6/10
Neteja
10/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick, Hackensack
Viatge en grup
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marsel
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Marsel
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKAHIRO
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
??
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Go
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Go
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
SZE HEI
Viatge en parella
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SZE HEI
Estada de 6 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Niall
2 de febr. de 2024
Niall
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
CHENXI
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHENXI
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Rhegan
Viatge en parella
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhegan
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
KA LAI
Viatge en parella
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
KA LAI
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
YU HANG
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YU HANG
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Lok Tung
Viatge en parella
22 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lok Tung
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Yuki
23 de jul. de 2021
Yuki
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)