Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Montagne Furuhata





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
28 d’ag. - 29 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, no fumadors, vistes a la muntanya

Habitació triple estàndard, no fumadors, vistes a la muntanya
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Nobathroom/toilet,Pets are NOTallowed)

Habitació tradicional, no fumadors (Nobathroom/toilet,Pets are NOTallowed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, no fumadors (Pets are NOT allowed)

Habitació quàdruple estàndard, no fumadors (Pets are NOT allowed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hokujo 10886, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 06:00-22:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Montagne Furuhata Hakuba
Hotel Montagne Furuhata
Montagne Furuhata Hakuba
Montagne Furuhata
La Montagne Furuhata Hakuba
Hotel La Montagne Furuhata Hakuba
Hotel La Montagne Furuhata Guesthouse
Hotel La Montagne Furuhata Guesthouse Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Montagne Furuhata
Opinions
7,0
Bo
6,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariana
3 de març de 2025
Ariana
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DEOKRAE
26 de febr. de 2025
DEOKRAE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Masaru
25 de febr. de 2025
Masaru
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Sunny
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sunny
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ashley
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
Estada de 6 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Heidi, silver springs
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Christopher, Tualatin
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Christopher
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
NIICHI, Toshima-ku
Viatge en grup
17 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NIICHI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Adrian
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Adrian
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Madison
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Madison
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shinichi
2 de nov. de 2024
Shinichi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
TAKAFUMI
Viatge en família
8 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
TAKAFUMI
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kassandra
Viatge en grup
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kassandra
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
風光明媚, 東海
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
風光明媚
Estada de 2 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
廁所的清潔亦欠佳,附近沒有食店,只能夠 徒步10分鐘去便利店買杯麵。
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
ke, osaka
7 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ke
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Chyi Cherng
5 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Below average

Chyi Cherng
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Peter V, SINGAPORE
4 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació