Hotel Keyaki no Ki

Allotjament de 3.0 estrelles
Refugi d'esquí a la muntanya amb 2 restaurants i amb bars

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Aire condicionat
  • Esmorzar disponible
  • Bar

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Renovació: 2015
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació quàdruple familiar, no fumadors (Up to 4 guests)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 4 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301

Què hi ha als voltants

  • Estadi de Salt d'Esquí de Hakuba - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Àrea d'Esquí Hakuba Happo-One - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Telefèric Adam de Happo-one - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Estació d'Esquí Hakuba Iwatake - 4 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Telecadira Happo One Sakka - 4 minuts en cotxe - 2.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Hakuba: 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Blizzard (Pizza) - ‬20 minuts a peu
  • ‪レストラン沙羅 - ‬13 minuts a peu
  • ‪レストラン シャモニー - ‬10 minuts a peu
  • ‪Sugar - ‬13 minuts a peu
  • ‪スノープラザ咲花 - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Hotel Keyaki no Ki

Hotel a prop de Àrea d'Esquí Hakuba Happo-One
T'esperen una sala de jocs o videojocs, una bugaderia i un bar a Hotel Keyaki no Ki. Gaudeix de les pistes en aquest hotel, que ofereix servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí, forfets d'esquí i emmagatzematge de material d'esquí. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), transport gratuït per la zona i caixa forta a la recepció
  • Màquina expenedora, tennis de taula i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
Totes 80 habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i assecadors de cabells
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport per la zona gratuït
  • Servei de transport a les pistes d'esquí gratuït
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 09:00: 1000 JPY per persona
  • 2 restaurants
  • Un bar

Activitats

  • Forfets d'esquí
  • Guardaesquís
  • Sala de jocs o videojocs
  • Taula de billar
  • Tennis de taula

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Sala d'estar
  • Sala de jocs o videojocs
  • Servei de transport per la zona gratuït

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • No hi ha servei de neteja
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Sala d'estar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 15:00-10:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000.00 JPY per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba

Preguntes freqüents

Hotel Keyaki no Ki accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Keyaki no Ki?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Keyaki no Ki?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Keyaki no Ki?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Hotel Keyaki no Ki?

Aquest hotel és a Hakuba, a poca distància de les pistes d'esquí. Es troba a menys de 2 km de Estadi de Salt d'Esquí de Hakuba i Àrea d'Esquí Hakuba Happo-One. Als voltants podràs practicar diverses activitats d'hivern, com ara classes d'esquí. Telefèric Adam de Happo-one i Telecadira Happo One Sakka també són a menys de 2 km.

Opinions

Opinions: Hotel Keyaki no Ki

6,6

6,6

Neteja

5,8

Ubicació

8,0

Personal i servei

6,6

Respecte al medi ambient

5,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 23 opinions
Puntuació 8: Bo. 7 de 23 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 23 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 23 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 23 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

james

Estada de 6 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Stephen, Thirroul

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
If your a skier this place is too far out of town unless you have your own transporttransport
Estada de 8 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Drew

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This place is perfect. The property is great. Location is unreal. We walked to ski, to dine and to Lawson. The shuttles are super convenient and chill. The breakfast is great. Drying room is tip top. And the Onsen!!!! Wow. I plan on coming back anytime I’m in Hakuba. Thank you Keyaki No Ki.
Estada de 6 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Yayoi

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
大浴場が寒い。お風呂の水温が低かった。
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Marrina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Superb

Superb location and price
Estada de 2 nits (febr. 2024)

6/10, Acceptable

Ed

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
The hotel is about 80 style old but rooms are big.Rooms are not made up daily. The staff is excellent very helpful , shuttles to the major ski hills. They shuttled us to our bus on our last day. If you are fine with a clean 3 star this could be your hotel.
Estada de 7 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

OLIVIER

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

Tetsuya

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

コスパ最高!

建物が老朽化して、夜は周辺の灯りが乏しく、肝試し風。コロナ禍のため大浴場の利用が不可でしたが、その代わりに近隣温泉施設の利用チケットを配布していたのは良かった。 朝食と夕食ビュッフェは品数も豊富で大満足。寝るだけなら満足できます。一人5千円でした。
Estada d’1 nit (set. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
โรงเรียนอยู่ขอบชายเมือง ต้องเดินประมาณเกือบ 1 กม. ถึงจะถึงย่านที่มีร้านสะดวกซื้อ และร้านอาหาร แต่ก็มี shuttle bus ฟรี ไปส่งตามเวลา บางครั้งถ้าสตาฟว่างก็ไปส่งให้ฟรีด้วย โดยรวม ก็คุ้มค่ากับราคา เพราะราคาจะถูกกว่าที่อื่นๆ สำหรับการเล่นสกี ก็ทีรถขเวียนของสกีรีสอร์ท มารับตามเวลาที่กำหนเ
Estada de 6 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Kathryn

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Not a regular hotel.

It was an usual place more like a hostel than a hotel. Rooms were not made up daily, you had to sort and dispose your own rubbish and no new towels were provided. In the room you got cups and a kettle and a fridge and nothing else. You had to get to the convenience store and buy all your own or buy drinks from the vending machine including hot canned coffee. There were no restaurant facilities at the hotel as advertised when we arrived and the restaurant only opened with one menu item the day before we left. Bedding was old and questionable. The breakfast was buffet but the exact same food everyday. Location was nowhere need restaurants and shop but a 15 to 20 min walk away which we did often until the hotel got their shuttle service up and running. However on the good side, the staff were young friendly and helpful given the limited facilities available for them to work with.
Estada de 6 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Lionel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

4/10, Deficient

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Misrepresented & Overpriced

We (my family & another family) made the decision to book about a week out from our trip to Nagano so our options were very limited; should have known better. It's an overpriced hotel for what we got. Neither of the restaurants were open, the spa wasn't open, and the bar was closed. The rooms had cheap mattresses with old covers, towels were almost see-though and small, the "TV" was a glorified computer monitor that we could never figure out, and the kerosene heater in our room didn't work. We woke up freezing in the morning. Paying $250+ per room is unacceptable. I will say that the next morning the owner was very cheerful & helpful; however, that courtesy could not come close to compensating us for paying too much and having a bad experience.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

部屋の割に値段は高い

部屋はボロいしアメニティーも付いてないしテレビは小さいしエアコンも無い。居心地が悪かったので早く帰りたくてしょうがなかった。

4/10, Deficient

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Don't waste your money

The hotel was overpriced; hotel fees were almost as much as the room. The accommodations were not as listed on the website. There was only 1 person working the entire time we were there. The hotel was in disarray due to construction/renovation/neglect. Our family and our friends felt deceived by what we got. Perhaps the booking agency needs to update hotel info more often. I've never been disappointed w/ my online bookings until this trip. We'd like to see the booking agent make amends for this disaster.

4/10, Deficient

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst Hotel Ever...

What was on Hotels.com was not actually what we got. The picture of the hotel was nothing compared to what it actually looked like and we spend over an hour looking for it. There was A LOT of, I believe, renovation going on. The hotel info on your site said there were 2 restaurants (they were both closed) and free we-fi in rooms (there was not). The hotel was cold, even in the lobby & hallways. There were kerosene heaters in the rooms but ours didn't work and we woke up to 11°C (52°F). We appeared to be the only ones staying in the hotel but were put on the 4th floor. The price of $170 USD was a bit steep but the additional hotel charges of $102 USD totaling $272 USD for this room was astronomical and so overpriced for what we got. I've booked w/ Hotels.com on many occasions and have always been happy w/ the accommodations. This was my absolute worst hotel experience I've ever had!! Honestly, I think Hotels.com should give me (and our friends who came with us) a free night's lodging. It was so bad we all laughed & joked about it reminding us of the hotel in The Shining; kid you not. I'm a bit hesitant to book again through Hotels.com, especially if they don't make this right.

8/10, Bo

Sarah, USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Wow! to their customer service

This hotel was great! The service the two men running it provided was incomparable!! Their hotel shuttle was incredibly convenient, their location was quiet and removed from the noisy parts of Hakuba village and it was a nice place to relax at night. The only down side was the beds were a tad worn out, which we didn't notice after a full day of skiing anyhow. These guys make every effort to ensure you have a wonderful stay with them, and they succeed.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Rachel, Perth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Eaglemont

Friendly and helpful staff. Will go out of their way to help you get around. Hotel condition was a bit less than expected. Close to Happo, and nearby slopes. Free shuttle bus to the gondola. Check in was unorganised, our stay included breakfast but the staff didn't seem to know and thus didn't give instructions. Also, no one calls it Eaglemont. If you get in a taxi, refer to it as Keyoki Noki.

2/10, Horrible

Fool me once, Singapore

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

High volume, low comfort, bad value

We made the decision to ski at New Year at the last minute, so our options were very limited. We should have known better. It's an overpriced youth hostel. There is a place for low-cost accomodation in a ski location, and I would have no problem staying here if it were presented in that way. Paying $300+ for it is unacceptable, though. It's a high-volume, low-value place to sleep. The owner has made a token effort to provide entertainment, but a cold, dark room with a pool table, hard chairs and tables, and an unattended bar is not an appealing place to spend time. The rooms have cheap mattresses on bare frames, with old covers. Towels are almost see-though, and small. The "TV" is a glorified computer monitor that we could never figure out. The whole thing screamed "cheap" (i.e., just do the bare minimum to be able to say it was provided). The owner (Kenzo) was always ready to drive us into town and was very cheerful, but that courtesy could not come close to overcoming the feeling of having paid way too much for a bad experience. I'd be cheerful, too, if I could get away with 200+rooms being rented and spending almost nothing to make the guests comfortable.

6/10, Acceptable

Simon, Gold Coast

Què li ha agradat: Personal i servei

personilised service at eaglemont hotel

We were at the hotel at the earliest part of the snow season which to our astonishment ment we were the only guests staying. The service was amazing!! The owner took us too, and from the snow slopes and drove us around town. He also took us to a onsen with his wife then to a traditional japanese restaurant where they ordered the food which they usually ate, giving us the japanese experience. There service over shadowed the lack of heating, but I believe that it was due to the lack of guests staying at that stage of the season. Overall Eaglemont was a good hotel and breakfast was always delicious. It was very close to the main gondola for the happo one resort and the owner gave exceptional service which made the lack of heating acceptable.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

하쿠바47리조트와 가까운 공기좋은 호텔

서비스는 매우 훌륭하고, 공기 좋습니다, 다만 밤에 가시면 입구 찾기가 좀 어렵네요..