Novotel Nadi
Hotel per a famílies amb spa complet i camp de golf
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Nadi





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
2 de des. - 3 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni
7,8 sobre 10
Bé
(12 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, diversos llits

Habitació doble superior, diversos llits
7,4 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
8,4 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
7,2 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, diversos llits (Deluxe)

Habitació Deluxe, diversos llits (Deluxe)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Namaka Hill, Nadi
Sobre aquest allotjament
Novotel Nadi
Allotjaments similars

Mercure Nadi
Mercure Nadi
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.2 de 10, Bé, 1.000 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 32 FJD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 40 FJD per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Taxa per l'internet per cable a les habitacions: 40 FJD per un període de 24 hores (l'import pot variar).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 37.50 FJD per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Càrrec per l'accés a internet per cable a les zones comunes: 37.50 FJD per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Càrrec pel llit addicional: 60.00 FJD per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Nadi Novotel
Novotel Hotel Nadi
Novotel Nadi
Novotel Nadi Hotel
Fiji Mocambo
Novotel Nadi Fiji
Novotel Nadi Hotel Nadi
Novotel Nadi Nadi
Novotel Nadi Hotel
Novotel Nadi Hotel Nadi
Preguntes freqüents
Opinions: Novotel Nadi
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
ashnita
Viatge en família
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ashnita
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
tekori
Viatge de negocis, Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tekori
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert Richard, Honolulu
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert Richard
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Alicia
Viatge en grup
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Alicia
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Andrew
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Chong, Kuala Lumpur
18 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chong
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Nitish
18 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitish
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Jacqueline
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jacqueline
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Sandra
Viatge de negocis
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Sandra
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Dillon
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dillon
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lankeshwar
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lankeshwar
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ema
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ema
Estada de 5 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Antonio
Viatge en grup
8 de set. de 2025
Antonio
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Hitesh
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hitesh
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Firoz
Viatge en grup
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Firoz
Estada de 4 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Joe
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Hitesh chand
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hitesh chand
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Desiree
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Desiree
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Byron
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Byron
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert Richard, Honolulu
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert Richard
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
James
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ILIESA
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well Done
ILIESA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Susan
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Susan
Estada d’1 nit (maig 2025)








