Akakura Yours Inn
Refugi per als amants de l'esquí i amb propostes d'activitats com ara esquí alpí
Galeria de fotos de l’allotjament Akakura Yours Inn





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, bany compartit

Habitació triple, bany compartit
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany compartit

Habitació amb dos llits individuals, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany privat

Habitació amb dos llits individuals, bany privat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

219-70 Tagiri, Myoko, Niigata-ken, 949-2102
Sobre aquest allotjament
Akakura Yours Inn
Allotjaments similars

Ryokan Okayama
Ryokan Okayama
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 28 opinions
Preu actual: 310 €
27 de nov. - 28 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Myoko
Akakura Yours
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Inn Guesthouse
Akakura Yours Inn Guesthouse Myoko
Preguntes freqüents
Opinions: Akakura Yours Inn
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marit Eriksen
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott oppgold i Myoko

Marit Eriksen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JIHSHIN
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Yours is mine




JIHSHIN
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wayne
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wayne
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hayley
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayley
10/10, Excel·lent
JunHao
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JunHao
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
MASAO
12 de des. de 2024
MASAO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Osamu
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osamu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適に過ごせました
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Kwok him
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
一次好的體驗,值得再來

Kwok him
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Seppo
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Seppo
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Dillon
Viatge en família
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dillon
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
快適な旅のお供
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en parella
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 7 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Chris
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 6 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Yik Wang
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wonderful stay in Akakura

Yik Wang
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
KAZUNORI
Viatge en grup
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUNORI
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
SHUHEI
Viatge en grup
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHUHEI
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jake
Viatge en grup
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay
Jake
Estada de 9 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
katsushige
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
katsushige
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Karl
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simpel maar schoon familiehotel
Karl
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








