Hotel Acapulco
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Jardí botànic de Montpeller
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Acapulco





Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

445 Rue Auguste Broussonnet, Montpellier, Herault, 34090
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel MISTRAL Comédie Saint Roch
Hôtel MISTRAL Comédie Saint Roch
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
7.8 de 10, Bé, 442 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.44 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Acapulco Montpellier
Hotel Acapulco Montpellier
Hotel Acapulco Hotel
Hotel Acapulco Montpellier
Hotel Acapulco Hotel Montpellier
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Acapulco
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Françoise
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Françoise
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
ABDELLAH
Viatge de negocis
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
ABDELLAH
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Nathalie
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathalie
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Cheik
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheik
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Muriel
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable
Muriel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabelle
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lea
16 de juny de 2024
Lea
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Bruno
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hubert
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hubert
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Vincent
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
takafumi
Viatge de negocis
16 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
takafumi
Estada de 3 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Nicolas
Viatge de negocis
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel simple mais agreable
Nicolas
Estada de 3 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
HUGUES
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres très moyen
HUGUES
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
camille
Viatge de negocis
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
camille
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rallo
Viatge en grup
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rallo
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Jacques
9 d’ag. de 2023
Jacques
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Sarah
Viatge en família
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien
Sarah
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Nathalie
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
le prix = le prix de la proximité du CV
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets