Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le-Gar





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite clàssica, 1 llit de matrimoni gran

Suite clàssica, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, 2 llits dobles

Habitació doble clàssica, 2 llits dobles
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica, 1 llit de matrimoni gran

Habitació individual clàssica, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
També et pot agradar

ibis Monterrey Valle
Vall Orient
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 1.018 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

752 Ignacio López Rayón Centro, Monterrey, NL, 64000
Sobre aquest allotjament
Hotel Le-Gar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL LE-GAR Hotel
HOTEL LE-GAR Monterrey
HOTEL LE-GAR Hotel Monterrey
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Le-Gar
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
8,4
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana Laura
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana Laura
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Oziel
Viatge en grup
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oziel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Ingrid Belinda, Cuautitlán Izcalli
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid Belinda
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Daryl, Shawnigan Lake
Viatge en parella
29 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daryl
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto Enrique
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto Enrique
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
hector
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
hector
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
hector
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Reyna, Cosoleacaque
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reyna
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bely
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bely
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Alexandre
20 de juny de 2025
Alexandre
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Juan
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maribel
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS IGNACIO ALMARAZ
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
LUIS IGNACIO ALMARAZ
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bely
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bely
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
César Garza
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
César Garza
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
César
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
César
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
ROGELIO, Matamoros
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ROGELIO
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Oziel
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Oziel
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
genaro
30 de maig de 2025
genaro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hector
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hector
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hector
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bely
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bely
Estada de 2 nits (maig 2025)