Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive
Allotjament de luxe a la platja, amb 3 piscines a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Atatürk Mah. Sahil Cad., Gümüldür, Menderes, Izmir, 35480
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Club Cactus Paradise - All Inclusive
Club Cactus Paradise - All Inclusive
- Platja privada
- Piscina
- Tot inclòs
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 36 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Club Yali Hotels Resort Menderes
Club Yali Hotels Resort
Club Yali Hotels Menderes
Club Yali Hotels Resort All Inclusive Menderes
Club Yali Hotels Resort All Inclusive
Club Yali All Inclusive Menderes
Club Yali All Inclusive
All-inclusive property Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive
Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive Menderes
Club Yali Hotels Resort
Yali Hotels Inclusive Menderes
Club Yali Hotels Resort All Inclusive
Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive Menderes
Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive All-inclusive property
Preguntes freqüents
Opinions: Club Yali Hotels & Resort - All Inclusive
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Henri Bernard, LES TROIS PIERRES
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henri Bernard
Estada de 7 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
david
2 d’oct. de 2022
david
Estada de 4 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Ebru
Viatge en família
3 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ebru
Estada de 8 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Gürsel
Viatge en família
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otel hakkında
Gürsel
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Sinan
28 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok iyi
Sinan
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Aynur
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rüya gibiydi

Aynur
Estada de 7 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Gamze
20 de set. de 2021
Gamze
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Erol
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sher empfehlenswertes Hotel
Erol
Estada de 10 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Özüm
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Konfor : zayıf.
Özüm
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
yoda, creteil
26 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
à fuir
yoda
Estada de 11 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Ozan, London
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ozan
Estada de 13 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Levent
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Levent
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
lulu, mons
8 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lulu
Estada de 6 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
aicha, lyon
2 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hôtel bien avec aquaparc et piscine sinontrès déçu
aicha
Estada de 7 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
gegetine, pontault
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gegetine
Estada de 7 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Mounir
30 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon etablissement
Mounir
Estada de 7 nits (set. 2017)