Apartament sencer

The Venice Luxury Residences-Rare Units

Allotjament de 3.0 estrelles
Apartaments que admet animals de companyia a Taguig amb 8 piscines a l'aire lliure i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Venice Luxury Residences-Rare Units

Apartament superior | Cuina privada | Frigorífic gran, microones, placa de cuina i torradora
Apartament Deluxe | Balcó
Apartament Grand | Terrassa o pati
Apartament Elite | 1 dormitori, decoració individual, mobiliari individual i escriptori
Apartament Grand | Terrassa o pati

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Piscina
  • Cuina
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Apartament superior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitoris
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Apartament Elite

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 sofà llit doble

Estudi de disseny

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
  • 40 metres quadrats
  • Estudi
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 2 futons individuals

Apartament Grand

El més destacat

Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Dormitoris
  • 66 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble, 1 sofà llit doble i 2 futons individuals

Estudi nupcial

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
  • 40 metres quadrats
  • Estudi
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 2 futons individuals

Apartament Deluxe

El més destacat

Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Dormitori independent
  • 40 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 Double Bed, 1 Twin Futon and 1 Large Twin Futon
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Florence Way, Taguig, NCR, 1630

Què hi ha als voltants

  • Venice Grand Canal Mall - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Fort Bonifacio - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre d'Arts BGC - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Bonifacio High Street - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Newport World Resorts - 5 minuts en cotxe - 5.3 km

Com moure’s per la zona

  • Gil Puyat Station: 9 min en cotxe
  • Guadalupe Station: 6 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Manila-Ninoy Aquino (MNL): a 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Jollibee - ‬3 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪CoCo Fresh Tea & Juice - ‬3 minuts a peu
  • ‪Dell's Foodhall - ‬4 minuts a peu
  • ‪Denny's - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

The Venice Luxury Residences-Rare Units

Apartaments que admet animals de companyia a Taguig amb 8 piscines a l'aire lliure i connexió amb un centre comercial
Aquest edifici d'apartaments inclou 8 piscines a l'aire lliure, una piscina infantil i servei de recepció les 24 hores. Cada apartament disposa d'un televisor LED amb canals digitals i d'una cuina equipada amb frigorífic, placa de cuina i microones. Els clients se sentiran com a casa gràcies a la wifi gratuïta, a l'arrossera i dutxa.
The Venice Luxury Residences-Rare Units ofereix 2 habitacions amb aire condicionat que inclouen arrossera. Les habitacions, decorades i moblades individualment, tenen escriptori. En aquest apartament de 3 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic gran, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una dutxa i un bidet.

Aquest apartament a Taguig ofereix accés a Internet sense cable de franc, amb una velocitat de 50 Mbps o més. Hi ha un televisor LED amb canals digitals.

L'allotjament inclou 8 piscines a l'aire lliure i piscina infantil.

Idiomes

Anglès, persa i filipí.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Piscina i spa

  • 8 piscines a l'aire lliure

Internet

  • Disponible a l'apartament: wifi gratuït

Comoditats per a famílies

  • Piscina infantil

Cuina

  • Arrossera
  • Congelador
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Forn amb torradora
  • Frigorífic/congelador de mida estàndard
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Torradora

Dormitoris

  • Dormitori
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Es proporcionen tovalloles
  • Paper higiènic
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals digitals

Espais de treball

  • Espai de treball apte per a portàtils

Comoditat

  • Aire condicionat

Animals de companyia

  • S'admeten animals
  • Càrrec: 1200 PHP per animal de companyia per estada
  • No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei

Característiques especials i accessibilitat

  • Ascensor (porta de 110 centímetres d'amplada)

Serveis i comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Aspectes destacats de la ubicació

  • A prop d'un spa
  • A prop de l'aeroport
  • Al centre de la ciutat
  • Amb connexió amb un centre comercial
  • En un districte de negocis

Activitats

  • Piscina infantil

Mesures de seguretat

  • No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
  • No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)

General

  • 2 unitats
  • 7 edificis
  • Any de construcció: 2014
  • Habitacions amb diferent decoració
  • Habitacions amb diferent mobiliari

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 1200 PHP per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 1200 PHP per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.

L’allotjament també es coneix com a

The Venice Luxury Residences-Rare Units Taguig
The Venice Luxury Residences-Rare Units Apartment
The Venice Luxury Residences-Rare Units Apartment Taguig

Preguntes freqüents

The Venice Luxury Residences-Rare Units té piscina?

Sí, aquest allotjament té 8 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil. Horari de la piscina: 06:00-22:00.

The Venice Luxury Residences-Rare Units accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 1200 PHP per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Venice Luxury Residences-Rare Units?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Venice Luxury Residences-Rare Units?

Registre de sortida: migdia.

On es troba The Venice Luxury Residences-Rare Units?

Aquest edifici d'apartaments es troba a Pinagsama i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Venice Grand Canal Mall i Fort Bonifacio. Newport World Resorts és a 4,7 km de distància.

Opinions: The Venice Luxury Residences-Rare Units

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 58 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 58 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 58 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 58 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 58 opinions

7,6/10

Neteja

7,2/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Jerry

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The first three buildings we go to (there are 8 bldgs) don’t know where we are booked we have to searched in 3 bldg . We were able to find a vacant unit in one bldg but the room was terrible. Look like a cheap motel and no working air conditioning. We find another in 4th bldg but it was not as expected as advertised. Don’t look luxury at all. We have to pay again as it’s owned by individual owners and not part of Venice Grand Luxury as advertised. Very bad experience. Don’t book here.
Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Grace

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s excellent
Estada de 5 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

John

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Terrible room

The description on the website is not what you'll find. There is no two futons and no sofa bed, only two mattress and a separated sofa that does not turn into a double sofa. The room is in terrible condition, dirty, and not private. The owner does not communicate at all and no instructions. The only good thing about this place is the location and front desk services.
Estada de 7 nits (gen. 2025)

4/10, Deficient

Marianne, GLENDALE

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Mary

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Absolutely awful, didn’t even get to check in because the owner was not responding to my email/call, ended up cancelling the booking altogether and getting a refund because I had to find last minute accommodation elsewhere. Expedia customer service also tried contacting the owner but even then they were unsuccessful. Would absolutely not recommend.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Jaime

Viatge en família
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Raymond

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The view is superb from the balcony.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Charles

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Arceli

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
It’s an awesome one night stay. The lady at the reception (Abby) is very nice and accommodating. The room is so spacious fir a couple, very neat, tidy and organized
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

marilyn, menifee

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is very convent to the mall and restaurants, just walking distance. The most hated about this place is the communication. I contact them through Expedia and it says the property will email me. I waited by no email was received or any notification thru Expedia. We went there and just found out that there’s different towers, like 8 of them. There 2 towers along the street , the first tower told me that my name is not on their list and I should try the 2nd tower which I did. The 2nd tower guest specialist told me that I’m not on the list. Asked me if I contacted the person /phone number that is listed on Expedia. I told them I did but nobody’s answering and cannot even leave a message. It’s a non working number. I beg the lady to find us any room since it’s Christmas Eve and cannot find any decent accommodation that’s within our budget. So she was able to accept us which I am so thankful with her and the security who helped us with our bags. When we get there, it’s only one queen bed with no blanket, just a quilt. I did reserve for 4 people but there’s no way for us to fit in the bed. So there’s a futton bed bed there’s no bedsheet, no blanket. We asked the front desk and they said we can tell the host by calling the number on our reservation which is a non working number. There’s no way for us to get or buy a bedsheet or towel since it’s late at night and we’re so tired from a long 18 hours flight. Drain is clogged, no extra tissue paper and cockroaches.
Estada de 2 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Crisaluz

Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Emeterio, Virginia Beach

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liked the convenience due to proximity to restaurants, shopping and artistic holiday decorations and Venice like ambiance. What I did not like was the aircon leaks water condensation and may drip on your bed or luggages if they happen to be standing under it. I also squished a small roach which fortunately was the only creature I found during our 2 night stay. Water or moisture attracts insects. Overall, our stay was pleasant and the room was generally clean.
Estada de 2 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Joy

Viatge en parella
Communication was bad as the property mgr did not reply to inquiries from Expedia app. Was only able to communicate when we arrived in the Phil. No paper towels in the unit.
Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10, Acceptable

Maria Belen

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
One thing I regretting was not looking around the area and hoping they will change how front check in area to put some warning over stepping out of the facility, warning sign of course, I’m hoping they would at least put a warning sign such as watch your steps .
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Sean

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Ruben

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
The place was clean and quiet. The unit is a little bit old. Bed sheets are a bit old, television didn’t have much channels available. The unit is within walking distance of Venice Grand Canal Mall. We enjoyed our stay.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Marcus

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

rachel

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean property with towels and bedsheets.
Estada d’1 nit (jul. 2024)

4/10, Deficient

Daniel

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Did not get room paid for ,no internet no washer , staff unaware of booking , after complaining room paid for ,offerd but already settled into cheaper room tired an late, most all places on agoda are a scam of some sort , many things not provided after payment recieved
Estada de 4 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

antonio

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Location is very convenient. WiFi never worked!
Estada de 3 nits (juny 2024)

8/10, Bo

Gage

Estada de 5 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Carmelita

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Its very nice and quiet..
Estada de 5 nits (maig 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Luxury Residence that Lacks the Luxury

The owner of the unit is very responsive and helpful. However, the concierge at Belini Tower was not that accommodating (from the security guard to the receptionist). They did not assist us properly in providing direction. We didn't know which elevator leads to the right tower. We got lost and wasted precious time before we found the correct unit (after going up and down different elevators). Poor signages. Not so ovious visual directions in the lobby. No one asking if we needed assistance (we kept asking but the directions given us were incorrect). In fairness, the unit owner apologized for the miscommunication. The room is clean. The A/C is strong. Hot water is working. But we can't close the bathroom door because the washing machine's water pipe is obstructing it. The WiFi is also not working. We reckon that it is still better to stay in an actual hotel to get better service.
Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

John

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)

2/10, Horrible

Jenelyn

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was unsafe due to leaking from the ceiling; the place smelled old, and the cabinets were old and broken; the Wi-Fi wasn’t working; the fridge wasn’t cold, and the freezer didn’t even work. So disappointing for what I paid for it. It was a hassle overall. But the lobby was grand, and the staff, just the unit, had the issue.