RedDoorz Plus near UST Manila

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Manila amb servei de recepció obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament RedDoorz Plus near UST Manila

Habitació Deluxe | Escriptori, espai de treball apte per a portàtils i wifi gratuïta
Habitació doble | Bany | Dutxa, articles de tocador gratuïts i tovalloles
Exterior
Vista des de l'habitació
Interior

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Informació sobre el barri

RedDoorz Plus near UST Manila és a Sampaloc, al districte d'oci a Manila. Centre Comercial Greenhills i Centre Comercial Greenbelt són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Parc de Rizal i Badia de Manila. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta els actes que se celebren a Coliseu Smart Araneta; intenta buscar temps per visitar Parc Oceànic de Manila, un lloc d'interès molt popular.
Mapa
930 Lacson Ave, Manila, Manila, 1008

Què hi ha als voltants

  • Universitat de Santo Tomas - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Centre Mèdic de Sant Lluc - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Parc de Rizal - 4 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Ambaixada dels EUA - 6 minuts en cotxe - 5.4 km
  • Parc Oceànic de Manila - 7 minuts en cotxe - 5.4 km

Com moure’s per la zona

  • Estació d'España de Manila: 8 min a peu
  • Maceda Station: 9 min a peu
  • Aeroport Internacional de Manila-Ninoy Aquino (MNL): a 42 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬2 minuts a peu
  • ‪Xtreme Hobby Cafe - ‬1 minuts a peu
  • ‪Yellow Cab Pizza Co. - ‬1 minuts a peu
  • ‪LeFront - ‬4 minuts a peu
  • ‪Big Guys Pizza - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

RedDoorz Plus near UST Manila

Hotel a prop de Parc Oceànic de Manila
RedDoorz Plus near UST Manila se situa a prop d'on és Parc de Rizal i t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 100 habitacions disposen de comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per satèl·lit

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Més serveis

  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2019
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit

Altres

  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Customers may be requested by the property to provide documentation of recent travel history (such as showing passport immigration stamps) and/or complete a health declaration.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

RedDoorz Plus near UST Manila Hotel
RedDoorz Plus near UST Manila Manila
RedDoorz Plus near UST Manila Hotel Manila

Preguntes freqüents

RedDoorz Plus near UST Manila accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a RedDoorz Plus near UST Manila?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a RedDoorz Plus near UST Manila?

Registre de sortida: migdia.

On es troba RedDoorz Plus near UST Manila?

Aquest hotel es troba a Sampaloc, a poca distància a peu de Universitat de Santo Tomas i a menys de 5 km de Ambaixada dels EUA i Parc Oceànic de Manila. Universitat de l'Extrem Orient i Església de Quiapo també són a menys de 2 km. Maceda Station és a 9 min a peu i Estació de Lerma, a 11 min.

Opinions: RedDoorz Plus near UST Manila

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 31 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 31 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 31 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 31 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 31 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Jonathan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Service

Hope there is an option to use an ordinary soap
Estada d’1 nit (març 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Extra fees for stains

The place was nice and clean, although some of the towels were 'makutim'. Was just a little disappointed that they charged us 2500 for a stain that got on the sheets. I'd think cleaning fees were already included in what we're paying for during our stay.
Estada d’1 nit (març 2020)

6/10, Acceptable

Larn, Seattle

its noisy, you can hear the people talking from the other room, hear people are walking in the hall way. soundproofing maybe?
Estada de 3 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

GILBERT

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

For the price, it would have been great. But the following got to me: #1. I can hear from my bed the waste water from the room above mine flushed down the drain. And one can't help but imagine what that is and yuck. Luckily I was not eating at that time. I understand RedDoorz's business model, but it doesn't cost much to cover the drain pipes with sound insulation. #2. Some parts of the flooring were dirty and in need of sweeping when I first entered. #3. I tried calling the desk several times using the number they gave me. No one answered. #4. The TV is too cheap as it doesn't sound well. It's noisy. And I'm not even an audiophile that requires high quality audio, only something pleasant enough to listen to.
Estada de 3 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei
There is no coordination in their booking system. They kept on transferring me to Tayuman branch without my permission. According to them, it is because of high volumes of check-ins. Considering the fact that I already booked and paid few months ago, that is a breach of contract.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Leslie, Davao City

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was clean and comfortable as a hotel should be. Provides the comfort of home. There are fast food chains nearby, with Pizza Hut and 7/11 just beside the hotel. The rate is reasonable. To quote McArtthur, I shall return to it when in Manila. 😉 Just one thing though, I hope I don’t have to ask for my free coffee and bottled water next time. I had to ask for my supply every single day. Ive stayed for 5 days. Over all, I am a satisfied client.
Estada de 4 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Confirmation for booking took a long time
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Anne

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
it is clean and staff are friendly. if your looking for a hotel near UST this is the hotel for you.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
When we arrived on Nov 9, we were told that their system did not show any booking of a room, even after we showed them the emailed booking confirmation from Expedia. We gave them 30 minutes to look for the booking but to no avail. This is the second no room available by this hotel: Two weeks before Nov 2, we received emails from Expedia advising us that our Nov 2 booking had been cancelled, We did not receive a single cancellation email from Expedia for the Nov 9 booking. 30 minutes after we left the hotel, a RedDoorz CSR called us to apologize. He told us that there was no booking from Expedia for our Nov 9 room, and they only learned of the booking when we were complaining at the front desk. Lesson learned: Use Expedia only at your peril. Two succession room bookings confirmed by Expedia turned out to be counter-productive. One was cancelled for no reason while the other did not even exist at all. Neve happened to me when I use Agoda, but unfortunately, only Expedia had those rooms "available" at those dates. Turn out that they were not actually available. Expedia is worthy of expletives.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
We had received a confirmation of our booking from Expedia a month ago. We went there on Nov 9 expecting that we had a room, only to be told that their system did not show any booking in our name or under Expedia. They told us that they would be contacting their customer service if they could find us a room in another RedDoorz property, but after waiting for 30 minutes we told them we had enough of waiting. One hour later, their CSR called us, apologized for keeping us waiting, but when we asked why we were not informed days before that there was our booking was cancelled, CSR officer said that they only learned of the situation only at the time when their front desk informed them that we were waiting at the hotel itself and asking for the confirmed room. It seems that this was Expedia's fault. Our Nov 2 confirmed booking was also cancelled with no reason given, but at least we were informed of the cancellation by email two weeks before. So now we have had two confirmed room bookings cancelled- Nov 2 and Nov 9. Lesson learned: Use Expedia at your peril.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Improve more
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good place with good price
Estada de 2 nits (oct. 2019)

2/10, Horrible

Ellan Marie

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Lost confirmation

Not good! My confirmation was lost
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Grace

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Clean/Removethe stain on the bedroom floor.

Estada de 2 nits (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Fran, Glendale, CA

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly & nice staff. Chin is very accommodating to our needs. She & the staff did everything to make our stay a pleasant one. Will stay here again next time we’re back in the Philippines. Thanks everyone!
Estada de 2 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Alessandro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I like everything in n out in the property...friendly staff..
Estada de 9 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
So very convenient...very nice staff.. see u next time..
Estada de 2 nits (oct. 2019)