Franchise One Hotel
Hotel d'estil art-déco amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Franchise One Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7430 Santillan Street Corner Fernando, Street, Brgy. Pio del Pilar, Makati, Manila, 1230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The E-Hotel Makati
The E-Hotel Makati
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
6.6 de 10, 118 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 165 i 300 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 950 PHP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Makati
Franchise 1 Hotel
Franchise One Hotel Makati, Metro Manila
Franchise One Hotel Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel Hotel Makati
Preguntes freqüents
Opinions: Franchise One Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Kazuhiro
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazuhiro
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEYUKI
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIDEYUKI
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Koichi
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Koichi
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
HIDEYUKI
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地とコストパフォーマンス良い。
HIDEYUKI
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
HIDEYUKI
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ良い
HIDEYUKI
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
akio
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とてもべんり
akio
Estada de 7 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
akio
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
akio
Estada de 4 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ひとり旅
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
HIDEYUKI
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
清潔感があり、コストパフォーマンス抜群。
HIDEYUKI
Estada de 2 nits (juny 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
worse hotel
Viatger verificat
2/10, Horrible
Rocky, Tokyo
27 d’abr. de 2017
このホテルに泊まれませんでした
Rocky
4/10, Deficient
N, Pampanga
29 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Affordable hotel in a good location but...
N
4/10, Deficient
eddie, eddie-dallas-TX
14 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centrally located.
eddie
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions