فندق ثري بيرلز مصلي | Three Pearls Musalli Hotel
Hotel d'estil Beaux Arts amb 2 restaurants i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament فندق ثري بيرلز مصلي | Three Pearls Musalli Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Anjum Hotel Makkah
Centre de la Ciutat de Makkah
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 291 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Um al Qura Street 2556, Makkah, Makkah Province, 24231
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Al Ebaa Hotel
Al Ebaa Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 474 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 40 SAR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10006560
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Three Points Musalli Makkah
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Hotel
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Makkah
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Hotel Makkah
Preguntes freqüents
Opinions: فندق ثري بيرلز مصلي | Three Pearls Musalli Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sulaiman
Viatge en grup, Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sulaiman
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nafisa
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nafisa
Estada de 13 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Sumera
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumera
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Junaid
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junaid
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing experience
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
M Ishaque Azmi
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
M Ishaque Azmi
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sadia
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadia
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Muhammad
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mazen
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mazen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdirahman
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdirahman
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
maham
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maham
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nebil
13 d’abr. de 2025
Nebil
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Javed
11 d’abr. de 2025
Javed
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Asmaa
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
High price related to cleaning distance food
Asmaa
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Zaid
Viatge en grup, Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zaid
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Daler
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daler
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mohsin Shariff
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohsin Shariff
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Faheem
Viatge en família amb nens petits
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Faheem
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed, Myrtle Beach
25 de març de 2025
Mohamed
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abakar
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cool
Abakar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jeilani
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jeilani
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yousuf
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yousuf
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Josef
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josef
Estada de 2 nits (març 2025)