Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 10002308
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Kyona Hijra Hotel Hotel
Kyona Hijra Hotel Makkah
Kyona Hijra Hotel Hotel Makkah
Preguntes freqüents
Kyona Hijra Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Kyona Hijra Hotel?
Kyona Hijra Hotel no disposa d'aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Kyona Hijra Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Kyona Hijra Hotel?
Registre de sortida: 10:00.
On es troba Kyona Hijra Hotel?
Aquest hotel es troba a Al Misfalah i a menys de 2 km de les atraccions següents: Torres Abraj Al-Bait, Gran Mesquita de Makkah i Kaaba. Torre Hajar d'Abraj Al Bait i Porta del Rei Fahad també són a menys de 2 km.
Opinions: Kyona Hijra Hotel
Opinions
4,2
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 12 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 1 de 12 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 12 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 0 de 12 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 7 de 12 opinions
2-Horrible
7
3,6/10
Neteja
3,4/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
3,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
mohamed
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not good
mohamed
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Amjad
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
The hotel was fine. Staff was good. 26 min walk from Haram. The windows of the hotel are not sound proof, therefore, we were disturbed by the sound of vehicles.
Amjad
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Hassan
5 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Place was not good was not bad
Hassan
Estada de 12 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Amna
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not worth the price I paid.
Staff very rude and not helpful at all. They have a trolley for the luggage but it seems like they don’t like to use it and they have it locked. I had 5 bag when I got to the hotel, taxi dropped us about 10 min away from the hotel as road was blocked for cars and when requested they refused to give the trolley we had to carry them ourselves and take them to the room. When leaving the hotel again we requested and they refused to help, asked them if we could borrow and returned after leaving the bags in the car and the answer was a rude NO.
Rooms are not worth the price. Bathroom had lots of mosquitos and rooms are very tiny and not very clean. No room service either. Some bedsheets and pillow cases were dirty.
Travel from the hotel to Haram is about 20-25 min could take about 40 as sometimes roads very very busy.
Overall not worth the price.
Amna
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Abdullatif
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was not a quiet as expected. It was so noisy and the room was not clean at all. Also the service was terrible and no good communication.
Abdullatif
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Barre
26 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
10 min walk from Haram mosque
The hotel it's very well situated for its price. 10 minute walk to the main mosque Haram all the kind of shops 5 minute walk, restaurants 3 min walk. But unfortunately, it's missing of service the AC not working properly for hundred dollars a night I will give 3/5 they could have done much better.
Barre
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
George
Viatge en família
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Comment Expedia, vous osez proposer de tels « hôtels »?
À l’arrivée « l’hôtel » ne trouvait pas notre réservation et a fait le même coup à d’autres touristes qui avaient également réservé avec Expédia. La chambre était degeulasse avec des infiltrations d’eau, pas d’essais, pas de ménage, et l’eau de la douche qui allait sur les prises et interrupteurs quand on se lavait. Le chauffe-eau était dans la salle de bain. Chambre de 10m2 et extrêmement bruyant.
Plus jamais.
George
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Sm
Viatge en família
22 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sm
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Youssouf
20 de març de 2025
Youssouf
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abohind
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats