HOTEL ZEN MACHIDA

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Machida amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ZEN MACHIDA

Exterior
Interior de l'entrada
Recepció
Vestíbul
Habitació doble estàndard | Wifi gratuïta

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Habitació doble estàndard

El més destacat

Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
3006-1 Onojimachi, Machida, Tokyo, 195-0064

Què hi ha als voltants

  • Estadi Machida GION - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Jardí d'Esquirols de Machida - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Sanrio Puroland - 4 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Yomiuriland - 14 minuts en cotxe - 8.2 km
  • Estadi Ajinomoto - 16 minuts en cotxe - 16.2 km

Com moure’s per la zona

  • Tama Nagayama Station: 4 min en cotxe
  • Odakyu Nagayama Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport de Tòquio-Haneda (HND): a 76 min en cotxe

Restaurants

  • ‪ラーメンショップ - ‬3 minuts a peu
  • ‪はま寿司町田野津田店 - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪横濱家鶴川店 - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪餃子の雪松鶴川真光寺店 - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪小川流多摩貝取店 - ‬16 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

HOTEL ZEN MACHIDA

Hotel a prop de Sanrio Puroland
HOTEL ZEN MACHIDA t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A HOTEL ZEN MACHIDA, totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.

Idiomes

Japonès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 250 Mbps o més (de 3 a 5 persones, o un màxim de 10 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 06:00 a 11:00: 500 JPY per adult i 500 JPY per nen

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 500 JPY per adult i 500 JPY per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

HOTEL ZEN MACHIDA Hotel
HOTEL ZEN MACHIDA Machida
HOTEL ZEN MACHIDA Hotel Machida

Preguntes freqüents

HOTEL ZEN MACHIDA accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a HOTEL ZEN MACHIDA?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a HOTEL ZEN MACHIDA?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a HOTEL ZEN MACHIDA?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba HOTEL ZEN MACHIDA?

Aquest hotel es troba a Machida. A més, tindràs Estadi Machida GION a 1,9 km i Sanrio Puroland a 3,5 km. Centre d'Actius Culturals Enterrats de Tòquio i Parc Central de Tama també són a menys de 5 km.

Opinions: HOTEL ZEN MACHIDA

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 10 opinions
Puntuació 8: Bo. 2 de 10 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 10 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 10 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 10 opinions

7,2/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Nathaniel

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was not clean, had hairs and other dirtiness. Luckily I brought a steamer to disinfect myself from any diseases left there.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

TOMOKI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Xinyue

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

??

Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Emily

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Had concentrated dust in some spots like behind the tv, but nothing a little personal elbow grease couldn't fix. Exceptionally beautiful place otherwise, wonderful service, delicious breakfast, and incredibly accommodating staff.
Estada de 5 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

ケイコ

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Mary Grace

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful and very cozy hotel, very clean and it’s worth every penny. The only thing though is that staff doesn’t really speak English. They should have at least a basic knowledge to converse with someone like me that doesn’t know the local language. But overall, amazing….amazing….amazing…even the amenities and stuff in the room…unexpected
Estada d’1 nit (abr. 2024)

8/10, Bo

kenichi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2024)

4/10, Deficient

Honoka, Fujisawa-Shi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
the tablet didn’t work properly and the food was not that good