Alhambra Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Temple de Luxor
Galeria de fotos de l’allotjament Alhambra Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris

Apartament, 2 dormitoris
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

El Halfa Street Gezira El Bairat, West Bank, Luxor, 85958
Sobre aquest allotjament
Alhambra Hotel
Allotjaments similars

Royal Mountain Hotel
Royal Mountain Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 55 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2 USD per adult i 2 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 12 USD per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Alhambra Hotel Luxor
Alhambra Luxor
Alhambra Hotel Hotel
Alhambra Hotel Luxor
Alhambra Hotel Hotel Luxor
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Alhambra Hotel
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
7,4
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Eric serge
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Eric serge
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
宮原
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
宮原
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Hiroki, TAIWA-CHO
1 de nov. de 2025
Hiroki
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nigel Ian
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Nigel Ian
Estada de 7 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Masato
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masato
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nalia
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Nalia
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Melissa
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Melissa
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
NARUMI
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
NARUMI
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Peter
6 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdelaziz
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sejour à Luxor
Abdelaziz
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jean yves
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
parfait
Jean yves
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kwangwon
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
서안에 위치한 깨끗하고 친절한 숙소
Kwangwon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dmitrii
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Хорошо




Dmitrii
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernardus, Deventer
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernardus
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Rushi
Viatge en família amb nens petits
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rushi
8/10, Bo
Robina
16 de des. de 2024
Robina
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rafika
Viatge en família
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
incroyable !
Rafika
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
SHIGEHIRO
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGEHIRO
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
MELANIE JULIE
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MELANIE JULIE
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Syed
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Syed
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en parella
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
GAKUTO
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GAKUTO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Aidee
Viatge en família
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aidee
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Rose
Viatge en família amb nens petits
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions








