Hotel Hiperion
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Temple Budista Jodoshu Nippakuji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hiperion





Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Mitsuzo Taguchi 305, Maringá, PR, 87045-110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

King Konfort Hotel
King Konfort Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 164 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hiperion Hotel
Hotel Hiperion Maringá
Hotel Hiperion Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hiperion
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
SERGIO
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGIO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
EMANOEL
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMANOEL
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hendryl
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hendryl
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heide
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heide
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mario
30 de març de 2025
Mario
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ana paula
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ana paula
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Caetano
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caetano
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anibal
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anibal
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Eduardo
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Eduardo
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jackson
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hospedagem bem localizada e tranquila
Jackson
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
evanize Soares
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
evanize Soares
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Janaina
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel excelente
Janaina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aniéli
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Aniéli
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEONARDO
4 de febr. de 2025
LEONARDO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Joao Ricardo
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia negócios
Joao Ricardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ELIZEU
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom atendimento e cafe da manhã.
ELIZEU
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauro Cesar Marques
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauro Cesar Marques
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Belfort
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
exelente
Belfort
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Hamilton
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hamilton
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Edenilza
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tudo muito bom.
Edenilza
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marcos A
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcos A
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ana Thainara
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Thainara
Estada d’1 nit (des. 2024)