Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fatti





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Brasil 5552, Maringá
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hiperion
Hotel Hiperion
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 76 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fatti Maringa
Fatti Maringa
Hotel Fatti Hotel
Hotel Fatti Maringá
Hotel Fatti Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fatti
Opinions
6,8
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Elisandra
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisandra
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Silviane
Viatge en família amb nens petits
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silviane
6/10, Acceptable
João Paulo
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
João Paulo
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Welby
Viatge de negocis
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Welby
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Paulo Cesar Rodrigues
30 d’oct. de 2023
Paulo Cesar Rodrigues
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Juninho
28 de jul. de 2023
Juninho
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
PAULO C
2 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
PAULO C
Estada de 3 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Eduardo
Viatge de negocis
9 de juny de 2022
Eduardo
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
FELIPE
Viatge de negocis
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
FELIPE
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Quase bom
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
FÁBIO
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FÁBIO
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Adalberto, Maringá/PR
Viatge en família
1 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Adalberto
Estada d’1 nit (nov. 2020)
4/10, Deficient
MAURICIO CAMARGO
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não fosse os funcionários, seria péssimo.
MAURICIO CAMARGO
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Carlos Eduardo
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Eduardo
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Janaína
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janaína
Estada de 3 nits (set. 2019)