Hotel Fatti

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Maringá amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fatti

Bufet
Vestíbul
1 dormitori i wifi gratuïta
Vestíbul
Vestíbul

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 4 llits individuals

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual O BÉ 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Av. Brasil 5552, Maringá

Què hi ha als voltants

  • Catedral de Maringá - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Estadi Regional Willie Davids - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Mesquita musulmana - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Parc Inga - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Universitat Estatal de Maringá - 3 minuts en cotxe - 2.8 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Maringá-Silvio Name Junior Regional (MGF): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Selmo's Restaurante - ‬6 minuts a peu
  • ‪Panificadora Cafe Cremoso - ‬7 minuts a peu
  • ‪Kings Café & Bar - ‬8 minuts a peu
  • ‪Brazilian Grill - ‬7 minuts a peu
  • ‪Wandão Petiscaria - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Fatti

Aspectes destacats de l'allotjament
Hotel Fatti t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Sala de banquets, ascensor i magatzem d'equipatge
  • Allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Hotel Fatti, totes les habitacions inclouen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Televisors amb canals per cable

Idiomes

Portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible
  • Terres llisos en zones comunes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Dutxa

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
Pes màxim: 5 kg per animal de companyia
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Fatti Maringa
Fatti Maringa
Hotel Fatti Hotel
Hotel Fatti Maringá
Hotel Fatti Hotel Maringá

Preguntes freqüents

Hotel Fatti accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gats i gossos amb un pes màxim de 5 kg cadascun.

Quant costa aparcar a Hotel Fatti?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Fatti?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Fatti?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Hotel Fatti?

Aquest hotel es troba a Maringá i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Capella de Santa Cruz i Monument del Pioner. Hort Forestal Dr. Luiz T. Mendes i Parc Forestal dels Pioners també són a menys de 2 km.

Opinions: Hotel Fatti

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 20 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 20 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 20 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 20 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 20 opinions

7,8/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

PAULO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Elisandra

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto horrível, quente e nem o ventilador funcionava. Tratamento da equipe muito ruim.
Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Silviane

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel excelente, limpo organizado Recomendo muito . Atendimento 10

6/10, Acceptable

João Paulo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Não era o que esperava
Estada d’1 nit (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

Welby

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Paulo Cesar Rodrigues

Estada de 2 nits (oct. 2023)

2/10, Horrible

Juninho

Estada d’1 nit (jul. 2023)

8/10, Bo

PAULO C

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muito bom

Estadia confortável, bom café da manhã, boa localização
Estada de 3 nits (des. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2022)

6/10, Acceptable

Eduardo

Viatge de negocis
Estada de 2 nits (juny 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Não havia água no quarto (chuveiro/descarga/pia). Tomei banho gelado em outro quarto, pois o chuveiro nao tinha agua quente, depois o problema da falta de água foi resolvido, mas nao era problema de falta de água na cidade, era algo do hotel mesmo.
Estada de 2 nits (abr. 2022)

8/10, Bo

FELIPE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (nov. 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Quase bom

Tive a infelicidade de ser locado na ala velha do hotel, que onde tudo é muito precário, 2 tomadas no quarto, televisão ruim e uma coisa que foi o motivo da minha péssima avaliação: as portas ficam batendo durante a noite quando venta, e la venta muito, entao se eu viagem a negocios, quase nao fico no quarto, e quando fico as portas batem, isso nao é agradável. Mas fora isso foi OK, atendimento ok e café da manhã ótimo
Estada de 2 nits (oct. 2021)

8/10, Bo

FÁBIO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2021)

8/10, Bo

Adalberto, Maringá/PR

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mesmo estando em reformas, estava bem limpo e arrumado.
Estada d’1 nit (nov. 2020)

4/10, Deficient

MAURICIO CAMARGO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Não fosse os funcionários, seria péssimo.

Funcionários da recepção se esmeram no atendimento. Porém o café da manhã, tomei próximo ao final do período estabelecido pelo Hotel. Mesas estavam sujas, com louça usada ainda na mesa e/ou com migalhas de pão de refeições anteriores. Os alimentos praticamente tinham se esgotado, apesar de serem repostos caso solicitasse. Também não havia talheres disponíveis para se coletar a maioria dos alimentos.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Carlos Eduardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uma boa escolha para quem está de passagem pela cidade. O hotel está em reforma e ampliação, mas isto não atrapalha as condições de hospedagem. O café da manhã é bom, mas nada fenomenal. Pessoal do atendimento super atencioso.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

2/10, Horrible

Janaína

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Da confusão que eles fizeram e eu tive que sair antes da minha estadia e eles queria que eu pagasse a diferença de valores . Por que meu esposo não estava agendando pra ficar comigo no Hotel Mas aconteceu um imprevisto e ele teve que ficar comigo no hotel . Mas eu paguei a diferença dele No sábado no dia que entrei E depois pegaram do expedia Outro valor pra descontar Sem meu concetimento E no domingo que eu ia mudar de quarto desci com todas as minhas coisas E eles disseram pra eu voltar pro quarto que estava tudo certo E eu disse que não estava Por eu paguei só uma noite pro meu esposo e eu perguntei duas vezes , e eles disseram que estava tudo certo E eu voltei com a mala pro 3 andar com meu esposo E nisso meu esposo Achou que estava tudo certo e então voltamos pro quarto , como disseram que estava tudo certo Meu esposo não foi embora e continuou no quarto Mas tudo por que eles disseram que estava certo e eu disse vejam bem Isso não está certo . E acabou que meu esposo cancelou a ida dele pra voltar pra minha cidade e aí dormiu cmg . E na segunda feira ele perdeu o ônibus dele pra ir pra embora por causa desse problema no hotel que eu não gostei.
Estada de 3 nits (set. 2019)