Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Blue Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Borba Gato, 1190, Londrina, PR, 86010-630
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bourbon Londrina Business Hotel
Bourbon Londrina Business Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 763 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 61.8 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Golden Blue Hotel Londrina
Golden Blue Express
Golden Blue Express Londrina
Golden Blue Hotel Express
Golden Blue Hotel Express Londrina
Golden Blue Hotel Express Londrina, Brazil
Golden Blue Londrina
Golden Blue Hotel Hotel
Golden Blue Hotel Londrina
Golden Blue Hotel Hotel Londrina
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Blue Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Eder
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Eder
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Gabriela
25 d’abr. de 2025
Maria Gabriela
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bianca
23 d’abr. de 2025
Bianca
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Priscila
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito!
Priscila
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
leonardo
23 d’abr. de 2025
leonardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
dicesar
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dicesar
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Suellen
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suellen
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MARCUS VINICIUS
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCUS VINICIUS
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alexandre
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima localização
Sonia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danilo Rafael
25 de febr. de 2025
Danilo Rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Edison
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edison
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shauane
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shauane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis c
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo!
Luis c
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Lucas
14 de gen. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Dario Cardoso
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Dario Cardoso
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Maguil
15 de des. de 2024
Maguil
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
André C
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
André C
Estada d’1 nit (nov. 2024)