Morton Hotel
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Morton Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 257 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(87 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Terra tèrmic (bany)
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: charleston 1 bedroom apartment

charleston 1 bedroom apartment
Carregar totes les fotos de: Bloomsbury Bedroom

Bloomsbury Bedroom
Carregar totes les fotos de: Charleston Two Bedroom Apartment

Charleston Two Bedroom Apartment
També et pot agradar

London Marriott Hotel Kensington
Centre de la Ciutat de Londres
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 261 €
taxes i impostos inclosos
21 de jul. - 22 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Woburn Place, London, England, WC1H 0LH
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bedford Hotel
Bedford Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.838 opinions
Preu actual: 187 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 24 GBP per dia (a 200 m).
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 GBP per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Morton Hotel
The Morton Hotel
Morton Hotel Hotel
Morton Hotel London
Morton Hotel Hotel London
Preguntes freqüents
Opinions: Morton Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Christine
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JUNG MIN
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUNG MIN
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHITAKA
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHITAKA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Clyde
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clyde
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Harold
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Phillip
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard Hollis
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard Hollis
Estada de 8 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Richard
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lynn
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Chicago
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
??
30 de març de 2025
??
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaitlyn
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaitlyn
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
London City Break
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 11 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rory
3 de març de 2025
Rory
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
will
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
will
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sara
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (febr. 2025)