Radisson RED London Greenwich The O2
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Ecològic de la Península de Greenwich
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson RED London Greenwich The O2





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Superior Room
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
També et pot agradar

The Savoy
Centre de la Ciutat de Londres
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 781 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

228 Tunnel Avenue, London, England, SE10 0PL
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express London - Greenwich by IHG
Holiday Inn Express London - Greenwich by IHG
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.95 GBP per adult i 12 GBP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 22 GBP per nit.
- Dipòsit pels animals de companyia: 50 GBP per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 GBP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Red London Greenwich The O2 Hotel
Radisson Red London Greenwich The O2 London
Radisson Red London Greenwich The O2 Hotel London
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson RED London Greenwich The O2
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Will
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Will
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
saj
10 de maig de 2025
saj
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Barry
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
heidi
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
heidi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
George
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
25 de març de 2025
Paul
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Elain
Viatge en parella
21 de març de 2025
Elain
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
William
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
True Refrigeration
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor standards
True Refrigeration
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel stay for o2 concert
Hannah
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Nicole
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Mike
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not a very clean hotel.


Mike
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ria
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect for the o2
Ria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gavin
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gavin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kasper
19 de febr. de 2025
Kasper
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Should be better
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
King
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Great service, but will not recommend it.

King
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracey
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnight stay
Tracey
Estada d’1 nit (febr. 2025)