Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hub By Premier Inn London Paddington - Paddington Station





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Control de la temperatura de la calefacció
Bany privat
Assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, dutxa accessible en cadira de rodes

Habitació doble estàndard, dutxa accessible en cadira de rodes
El més destacat
Calefacció
Televisor
Control de la temperatura de la calefacció
Bany privat
Assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Control de la temperatura de la calefacció
Bany privat
Assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
També et pot agradar

Belvilla Ilford Hill Hotel London
Loxford
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
7.2 de 10, Bé, 119 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

40 Eastbourne Terrace, Paddington, London, England, W2 6LG
Sobre aquest allotjament
Hub By Premier Inn London Paddington - Paddington Station
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 13.99 GBP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
HUB BY Premier INN London paddington ST
Hub By Premier Inn London Paddington - Paddington Station Hotel
Hub By Premier Inn London Paddington - Paddington Station LONDON
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hub By Premier Inn London Paddington - Paddington Station
7,8
Bo
8,8
Neteja
7,2
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiam
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiam
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Takako
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takako
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Amber
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Alex, Fredericksburg
Viatge de negocis
5 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Katsuhiro
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsuhiro
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
YUICHI
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUICHI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Myu
31 d’ag. de 2025
Myu
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Philippe
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Philippe
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Christina
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Stephan
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Lenore
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lenore
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lili
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lili
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Gary, Wesley chaple
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ana, Santa Tecla
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jana Sophia
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jana Sophia
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanna
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Dani
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dani
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Miyabi
19 de juny de 2025
Miyabi
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
DONGHWAN
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGHWAN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ho Chi
7 de juny de 2025
Ho Chi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Moustafa
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moustafa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
22 de maig de 2025
Mark
Estada d’1 nit (maig 2025)