Hotel Lily
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Estadi de Stamford Bridge
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lily





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
També et pot agradar

Spark by Hilton London Romford
Romford
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
7.4 de 10, Bé, 167 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23-33 Lillie Road, London, England, SW6 1UG
Sobre aquest allotjament
Hotel Lily
Allotjaments similars

Hotel 261
Hotel 261
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
6.8 de 10, 496 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 50 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lily
Hotel Lily London
Lily Hotel
Lily London
Hotel Lily London - Kensington/Earl's Court England
Hotel Lily Hotel
Hotel Lily London
Hotel Lily Hotel London
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lily
4,6
4,2
Neteja
4,4
Comoditats
5,6
Personal i servei
4,2
Respecte al medi ambient
3,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
2/10, Horrible
Aleksandra
Viatge de negocis
7 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleksandra
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
NICOLETTE
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NICOLETTE
Estada de 4 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Robin
Viatge en grup
23 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Chiara
22 d’oct. de 2025
Chiara
Estada de 6 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
EDUARDO, NEWCASTLE UPON TYNE
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
EDUARDO
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Dalton
Viatge en família
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dalton
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Reda
16 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Reda
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
David
16 d’oct. de 2025
David
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Christopher Lawrence Carlos, Brooklyn
13 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Christopher Lawrence Carlos
Estada de 8 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Ian
Viatge en grup
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 3 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Antonio
Viatge en família
5 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Antonio
Estada de 3 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Sergio
5 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 5 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Sarah
2 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Hatim
28 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hatim
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
mahmood
Viatge en família
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mahmood
Estada de 4 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Ala
27 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Ala
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Justin, Wetherby
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 6 nits (set. 2025)

















