Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Parkhotel Lingen by Hackmann





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marienstraße 29, Lingen, NI, 49808
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 12.5 i 12.5 EUR per adult, i entre 0 i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Lingen Parkhotel
Parkhotel Hotel Lingen
Parkhotel Lingen
Parkhotel Lingen Hotel
Parkhotel Lingen
Parkhotel Lingen by Hackmann Hotel
Parkhotel Lingen by Hackmann Lingen
Parkhotel Lingen by Hackmann Hotel Lingen
Preguntes freqüents
Opinions: Parkhotel Lingen by Hackmann
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Mohani
31 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohani
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole, Bielefeld
24 de maig de 2025
Nicole
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Conny
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Conny
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mattias
28 de març de 2025
Mattias
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Susanne
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Pascal
10 de gen. de 2025
Pascal
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Zentral, aber stark renovierungsbedürftig
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Henning
5 de set. de 2024
Henning
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Kim Burlin
Viatge de negocis
27 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim Burlin
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Jan Andreas Peter
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jan Andreas Peter
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Matthias
Viatge de negocis
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Iaroslav
24 d’ag. de 2023
Iaroslav
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Tibor
10 d’ag. de 2023
Tibor
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Daniela
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Über Preis-Leistung kann man nicht meckern.
Daniela
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Karin
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge en família
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jorge
Estada de 4 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Angelina
24 de febr. de 2022
Angelina
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
23 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Frans Jan
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
Frans Jan
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Ivelina
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ivelina
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Lene
24 d’ag. de 2021
Lene
Estada d’1 nit (ag. 2021)