INSIDE Nordhorn by Hackmann
Hotel que admet animals de companyia a Nordhorn amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament INSIDE Nordhorn by Hackmann





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, 1 llit individual

Habitació individual bàsica, 1 llit individual
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bernhard-Niehues-Straße 12, Nordhorn, NDS, 48529
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel am Wasserfall
Hotel am Wasserfall
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 135 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 5 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
INSIDE Hotel
INSIDE Nordhorn by Hackmann Hotel
INSIDE Nordhorn by Hackmann Nordhorn
INSIDE Nordhorn by Hackmann Hotel Nordhorn
Preguntes freqüents
Opinions: INSIDE Nordhorn by Hackmann
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Rudy
26 de juny de 2025
Rudy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torsten
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
15 de juny de 2025
Stefan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jet
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jet
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Barry
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Barry
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Wil
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antje
28 d’abr. de 2025
Antje
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ludger
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ludger
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Harm, Pernis RT
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harm
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
IF
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IF
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Collin
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Collin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
karin
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
karin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristian
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en grup
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Alberto
1 d’abr. de 2025
Alberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
AH
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AH
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Priya
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priya
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Bernd
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Antje
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antje
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hermien
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hermien
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bodo
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bodo
Estada de 4 nits (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets