Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zum Märchenwald





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vennestr. 25, Lingen, 49809
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel am Wasserfall
Hotel am Wasserfall
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 124 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zum Märchenwald Lingen
Zum Märchenwald Lingen
Zum Märchenwald
Hotel Zum Märchenwald Hotel
Hotel Zum Märchenwald Lingen
Hotel Zum Märchenwald Hotel Lingen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zum Märchenwald
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10, Excel·lent
Lutz
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lutz
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Petra en Ger
Viatge en parella
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra en Ger
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tobias
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Konstantin
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Konstantin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Norbert
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
NORBERT UWE
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NORBERT UWE
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe
23 de maig de 2024
Uwe
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Klaus, Richland
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Klaus
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Poul
Viatge de negocis
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poul
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
birgitta
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Need nore staff.
birgitta
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Stephan
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Denise
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Holger
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Theresia
12 de febr. de 2023
Theresia
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
L.J.
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
L.J.
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Laureano
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laureano
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Denis
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Rudolf
Viatge en parella
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada de 2 nits (nov. 2021)