Mercure Ariosto Lima

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc John F. Kennedy

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Ariosto Lima

Bar (a l'allotjament)
S'hi serveixen dinars, sopars i plats de cuina internacional
Platja a a prop
Exterior
Exterior
VIP Access

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • S’admeten animals
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació superior, 1 llit de matrimoni

8,6 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 24 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 2 llits individuals

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mercure Ariosto Lima es troba a Miraflores, un barri a Lima. És al districte d'oci i a prop de la platja. A més de visitar punts de referència com ara Pont dels Sospirs i Plaça San Martin, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Parc John F. Kennedy o Parc Central de Miraflores. També val la pena visitar Parc de les Llegendes.
Mapa
Avenida La Paz, 769 Miraflores, Lima, 15074

Què hi ha als voltants

  • Parc Central de Miraflores - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Parc John F. Kennedy - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre Comercial Larcomar - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Platja de Waikiki - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Pont dels Sospirs - 4 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Presbítero Maestro Station: 14 min en cotxe
  • Cabitos Station: 9 min en cotxe
  • Lima (LIM-Aeroport Internacional Jorge Chávez): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • Punto Azul
  • República del Pisco - Lima
  • Pardos Chicken
  • ‪La Paz Apart Hotel - ‬1 minuts a peu
  • La Cumbre

Sobre aquest allotjament

Mercure Ariosto Lima

Hotel de 4 estrelles amb Parc John F. Kennedy a prop
Mercure Ariosto Lima, amb Parc Central de Miraflores i Centre Comercial Larcomar a poca distància, ofereix servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un gimnàs obert les 24 hores. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, ARIOSTO, ofereix dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Premsa gratuïta al vestíbul, 3 sales de reunions i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Les 105 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, francès, portuguès i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Aparcament disponible al carrer
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 06:00 a 11:00 els caps de setmana: 15 USD per adult i 10 USD per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • ARIOSTO
  • MERCURE BAR

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 3 sales de reunions
  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Sala de banquets
  • Vaixella reutilitzable

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 40 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 18:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 15 USD per animal de companyia per estada. A més, s'ha d'abonar un càrrec únic en concepte de neteja (15 USD).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %).
  • .

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.0 USD per adult i 10 USD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia, per estada més un càrrec únic de 15 USD per la neteja al final de l'estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Número de registre de l’allotjament: 20214121043
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Mercure Ariosto Lima Hotel
Mercure Ariosto Hotel
Mercure Ariosto
Ariosto Hotel Lima
Mercure Ariosto Lima Lima
Mercure Ariosto Lima Hotel
Mercure Ariosto Lima Hotel Lima

Preguntes freqüents

Mercure Ariosto Lima accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 15 USD per animal de companyia i per estada. També s'aplica un càrrec pel servei de neteja: 15 USD. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Mercure Ariosto Lima?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mercure Ariosto Lima?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mercure Ariosto Lima?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Mercure Ariosto Lima?

Aquest hotel és a Miraflores, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Parc John F. Kennedy i Parc Central de Miraflores. Centre Comercial Larcomar i Costa Verde també són a menys de 2 km.

Opinions: Mercure Ariosto Lima

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 340 de 478 opinions
Puntuació 8: Bo. 100 de 478 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 20 de 478 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 478 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 478 opinions

9,6/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

9,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Filipina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Armaan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean rooms. Safe and convenient locations
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Arisa

Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Felipe, Punta Hermosa

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Ruben

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Super nice hotel and the staff was amazing. Super helpful and attentive
Estada de 5 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

JODY, WOODBRIDGE

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was very convenient and walkable to restaurants and even to the water. Perfect for a couple nights in Lima.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Carlos

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Todo estuvo muy bien
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Marco, San Carlos

Muy comodo y cejtrico
Estada de 3 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Ava

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
We arrived at the hotel in Lima around 10pm after 26 hours of travel, exhausted and just wanting a shower and rest. Unfortunately, shortly after checking in, the toilet in our room wouldn’t flush. I reported it to reception and was told it was my fault for flushing toilet paper. I explained there were no signs indicating not to do so, and she said the presence of a bin should’ve made it obvious. I’ve traveled extensively, and in every case where paper can’t be flushed, it’s clearly marked — including all three other places we stayed in Peru. She said someone would come shortly. Instead of sending maintenance, the staff member simply handed me a plunger and walked off. I tried to fix it, but it didn’t work and I became increasingly frustrated. I went back to reception and asked for the manager, but was told none were available. I gave three options: send someone to fix it, move us to a different room, or refund us. We were eventually moved to another room. Aside from that incident, the hotel is in a great location within walking distance to restaurants and attractions. Most of the staff were friendly and helpful. Note: the gym is extremely limited — a treadmill, cross trainer, and two 10kg dumbbells in a cramped space. Overall, we enjoyed the location. Just be aware of the toilet policy and limited amenities going in.
Estada de 4 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Ava

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
We arrived at the hotel in Lima around 10pm after 26 hours of travel, exhausted and just wanting a shower and rest. Unfortunately, shortly after checking in, the toilet in our room wouldn’t flush. I reported it to reception and was told it was my fault for flushing toilet paper. I explained there were no signs indicating not to do so, and she said the presence of a bin should’ve made it obvious. I’ve traveled extensively, and in every case where paper can’t be flushed, it’s clearly marked — including all three other places we stayed in Peru. She said someone would come shortly. Instead of sending maintenance, the staff member simply handed me a plunger and walked off. I tried to fix it, but it didn’t work and I became increasingly frustrated. I went back to reception and asked for the manager, but was told none were available. I gave three options: send someone to fix it, move us to a different room, or refund us. We were eventually moved to another room. Aside from that incident, the hotel is in a great location within walking distance to restaurants and attractions. Most of the staff were friendly and helpful. Note: the gym is extremely limited — a treadmill, cross trainer, and two 10kg dumbbells in a cramped space. Overall, we enjoyed the location. Just be aware of the toilet policy and limited amenities going in.
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Henry

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel is wonderful- an exceptional value. I’ve stayed in other Mercure hotels as well- in Argentina and in Poland -and they were all great.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jimmy

Estada de 10 nits (maig 2025)

8/10, Bo

cesar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sulim Jaen

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente lugar
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sulim Jaen

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente ubicación en Miraflores, Perú. El personal es muy amable y atenta
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Alexander

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alles gut gelaufen. Empfehlenswert.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Cristian

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Otima estadia em Lima

Amei o Mercure Aristo Lima. Otimo quarto, moderno e confortável. A cama era uma delícia. Banheiro amplo e bem acabado, ducha maravilhosa. Café simples porém suficiente e com boa qualidade, com omeletes feitos na hora o que é difícil de se ver no Perú. Gostei muito da localização, haviam vários cafés, supermercado, restaurantes, mercados proximo. E andando estavamos a 20min do malecón.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

RICARDO

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Tele VVD

Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

ANDRE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

carlos m

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent restaurant food and liquors Batman, the menu is cheap and delicious.
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

LUCIA, Padova

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, fairly clean room, the complementary bottle of water could had been a little bigger (330ml is unjustifiably cheap, a 1l bottle costs 1$ at the supermarket), the bathroom was nice and clean, the bed comfortable and spacious.
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

EUGENIO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Paul

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

JELENA

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location!
Estada de 4 nits (abr. 2025)