Best Western Premier Why Hotel
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Premier Why Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Larger Room;with Sofabed)

Habitació exclusiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Larger Room;with Sofabed)
9,6 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(27 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

L'Hermitage Gantois, Autograph Collection
Centre de la ciutat de Lilla
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 641 opinions
Preu actual: 176 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Square Morisson, Lille, Nord, 59000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OKKO Hotels Lille Centre
OKKO Hotels Lille Centre
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 524 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per allotjament i per estada
- Taxa municipal: 2.75 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 EUR per nit (a 5 m).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
El restaurant d'aquest hotel obre cada dia per dinar de dilluns a dissabte.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Premier Hotel Why
Best Western Premier Why
Best Western Premier Why Hotel
Best Western Premier Why Hotel Lille
Best Western Premier Why Lille
Why Hotel
Best Premier Why Hotel Lille
Best Western Premier Why Hotel Hotel
Best Western Premier Why Hotel Lille
Best Western Premier Why Hotel Hotel Lille
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Premier Why Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
etsuko
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
etsuko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Annamaria
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annamaria
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Philippe
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Alistair
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alistair
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jaswinder
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Jaswinder
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wilma
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
william
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
william
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
martyn
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
martyn
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
morgane
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
morgane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nikki
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Nikki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
bruno
12 d’abr. de 2025
bruno
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jean-baptiste
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-baptiste
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yosuke
Viatge de negocis, Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yosuke
Estada de 12 nits (març 2025)
8/10, Bo
Guillaume
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bijal
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bijal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
yassine
8 d’abr. de 2025
yassine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Irene
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
SHIRLEY
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great weekend break
SHIRLEY
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Vicky Nga Yung
Viatge en parella
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicky Nga Yung
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Corinne
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres agréable
Corinne
Estada de 2 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels