Casa sencera
SHIBASHI Umeyacho
Casa de vacances amb cuina i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament SHIBASHI Umeyacho





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Casa sencera
Capacitat per a 5
Serveis populars
El preu actual és de 245 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Sobre aquest allotjament
Afegeix les dates per veure els preus
Serveis de l’allotjament
Allotjaments similars

Hiyori Stay Kyoto Kamogawa
Hiyori Stay Kyoto Kamogawa
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
10.0 de 10, Excepcional, 61 opinions
Preu actual: 106 €
3 de set. - 4 de set.
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 3000 JPY per adult i 3000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un extintor.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
SHIBASHI Umeyacho House Kyoto
SHIBASHI Umeyacho House
SHIBASHI Umeyacho Kyoto
SHIBASHI Umeyacho Kyoto
SHIBASHI Umeyacho Private vacation home
SHIBASHI Umeyacho Private vacation home Kyoto
Informació sobre el barri

157 Shimoumeyacho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0915
Preguntes freqüents
Opinions: SHIBASHI Umeyacho
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephen
20 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 8 nits (juny 2023)
8/10, Bo
ひろゆき
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろゆき
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Joanna
Viatge en parella
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 5 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
KUAN CHUN
Viatge en família
10 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUAN CHUN
10/10, Excel·lent
ぴか, 東京
Viatge en parella
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
ぴか
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Bill, Melbourne
Viatge en grup
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bill
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Simon
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Marian
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best accommodation. Superb
Marian
Estada de 4 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Youngjin
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고의 가족여행숙소
Youngjin
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Asami
24 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
キレイでした!
Asami
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
MARINA
2 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARINA
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Linnéa, Stockholm
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linnéa
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
dawara
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dawara
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
COCO, TOKYO
13 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
時間がなくてもチェックインの手間がなく便利♪
COCO
Estada de 2 nits (set. 2018)