Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ALA HOTEL KYOTO





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
20 d’oct. - 21 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat
9,2 sobre 10
Fantàstic
(28 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Preu actual: 93 €
26 de set. - 27 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

518 Shiokojicho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8212
Sobre aquest allotjament
ALA HOTEL KYOTO
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3000 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 13000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 15:00-23:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
ALA HOTEL KYOTO Hotel
ALA HOTEL KYOTO Kyoto
ALA HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ALA HOTEL KYOTO
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramona, St. Catharines
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramona
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Maria
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MAI
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAI
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
michael
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marley
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marley
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Lynn
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alfonso
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfonso
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Haruka
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruka
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Vivian
28 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vivian
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Luisa Fernanda
21 d’ag. de 2025
Luisa Fernanda
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
THIEN
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
THIEN
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gianluca
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianluca
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sasatani
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sasatani
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Miho
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miho
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ZHI
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ZHI
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Airisa, Sylmar
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Airisa
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge en parella
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuhi
9 d’ag. de 2025
Yuhi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
hao lin
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hao lin
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
James-Duc
4 d’ag. de 2025
James-Duc
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KAORU
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAORU
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yaxuan
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaxuan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
kazuhiko
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuhiko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yesenia
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yesenia
Estada d’1 nit (jul. 2025)