ALA HOTEL KYOTO
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament ALA HOTEL KYOTO





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 128 €
9 de des. - 10 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors, bany privat
9,4 sobre 10
Magnífic
(31 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un cobrellit
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un cobrellit
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un cobrellit
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Cortina opaca
Cobrellit
Assecador de cabells
També et pot agradar

Hyatt Regency Kyoto
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 329 €
8 de des. - 9 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

518 Shiokojicho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8212
Sobre aquest allotjament
ALA HOTEL KYOTO
Allotjaments similars

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.665 opinions
Preu actual: 124 €
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3000 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 13000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 15:00-23:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
ALA HOTEL KYOTO Hotel
ALA HOTEL KYOTO Kyoto
ALA HOTEL KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ALA HOTEL KYOTO
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Mesut
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mesut
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
?
Viatge en família
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
?
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven, Duvall
Viatge de negocis
5 de nov. de 2025
Steven
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Nurul Ardilla
Viatge en parella
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurul Ardilla
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Aden
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aden
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
Viatge en parella
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicolas
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Suhaib
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suhaib
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Makio, London
14 d’oct. de 2025
Makio
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
jose roberto jesus
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jose roberto jesus
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Hirohisa
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirohisa
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
romel
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
romel
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
Viatge en parella
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erica
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Minh
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minh
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
pierrette
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
pierrette
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ranjeev
7 d’oct. de 2025
Ranjeev
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Vitaliy
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vitaliy
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Gerald, Calgary
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKERU
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKERU
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zainab
Viatge en parella
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zainab
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas Jaime
27 de set. de 2025
Tomas Jaime
Estada de 5 nits (set. 2025)














