V Hotel
Hotel d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament V Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar, 3 llits individuals

Habitació triple familiar, 3 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 159 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 3 Jalan 8/146, Metro Centre, Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, 57000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel MinCott
Hotel MinCott
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
7.4 de 10, Bé, 46 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
V Hotel Kuala Lumpur
V Kuala Lumpur
V Hotel Hotel
V Hotel Kuala Lumpur
V Hotel Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: V Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YASUHIKO
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUHIKO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YASUHIKO
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YASUHIKO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadiah Hani
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadiah Hani
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Kelvin
1 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kelvin
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Khairul Khalil
Viatge en parella, Viatge en grup
30 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khairul Khalil
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Happy
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
cathleen
Viatge en grup
6 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cathleen
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazushige
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazushige
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Norsaliza
26 de nov. de 2023
Norsaliza
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Ismail
14 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
just feedback
Ismail
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Yui
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yui
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Lo
5 de set. de 2023
Lo
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
TAN
Viatge en família
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
TAN
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Yu-chi
2 de juny de 2023
Yu-chi
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
PING HSUN
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
PING HSUN
Estada de 2 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Average hotel stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Youthasack
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Youthasack
6/10, Acceptable
YUEN YING, Mui Wo Lantau Island
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUEN YING
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Ilyas
16 d’abr. de 2020
Ilyas
Estada de 25 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great view and comfortable room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Azizan
Viatge de negocis
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azizan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)