Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur
Hotel de luxe amb 4 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur





Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit individual (Classic)

Habitació executiva, 1 llit individual (Classic)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran (Classic)

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran (Classic)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Suite Grand
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Suite presidencial
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Grand)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran (Grand)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit individual

Habitació Deluxe, 1 llit individual
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Barnussos
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 157 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tower 3 No 1 Jalan Pantai Jaya, Kuala Lumpur, 59200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Alila Bangsar, Kuala Lumpur
Alila Bangsar, Kuala Lumpur
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 496 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 55 MYR per adult i 27.50 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament vigilat amb assistència: 25 MYR per dia.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 400 MYR.
- Càrrec pel llit addicional: 106.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Children ages 12 and younger are not permitted in the Executive Lounge from 6-8 PM.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Wyndham Bangsar Kuala Lumpur
Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur Hotel
Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: Wyndham Grand Bangsar Kuala Lumpur
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de març de 2025
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MOHAMED HAIRONI bin
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MOHAMED HAIRONI bin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maricel
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Maricel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kimberly
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Kimberly
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
ryan
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
ryan
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Hornby
Viatge en grup
31 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very bad in F&B and the shower water
Hornby
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Zuhairah
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Zuhairah
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Marlene
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marlene
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Wei Tong
29 de nov. de 2024
Wei Tong
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
nabilah
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nabilah
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YeeVonne, Melaka Tengah
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YeeVonne
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YeeVonne, Melaka Tengah
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YeeVonne
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YeeVonne, Melaka Tengah
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YeeVonne
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mats
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fina stora rum. Dålig lobby bar.
Mats
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Shasha
10 de set. de 2024
Shasha
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ROSIELENA
29 d’ag. de 2024
ROSIELENA
Estada de 7 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Jopi
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Avoid dining there
Jopi
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Phuong
5 d’ag. de 2024
Phuong
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
LEAN NEI
18 de jul. de 2024
LEAN NEI
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Francis
Viatge de negocis
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Francis
Estada de 4 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Mariama
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariama
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Manuel, Culiacan
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Ivan
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Kai De
Viatge en grup
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kai De
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Wai Hung
18 d’abr. de 2024
Wai Hung
Estada de 2 nits (abr. 2024)