Apartament sencer

Peninsula Residents All Suite

Allotjament de 3.5 estrelles
Apartament amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Suria KLCC

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Peninsula Residents All Suite

Piscina coberta
Restaurant
1 dormitori, espai de treball apte per a portàtils i cortines opaques
Façana frontal de l'allotjament
Restaurant

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Serveis de bugaderia
  • Cuina
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Rentaplats
Televisor LED
Ventilador de sostre
  • Estudi
  • 1 bany
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Estudi en suite bàsic

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Rentaplats
Televisor LED
Ventilador de sostre
  • 51 metres quadrats
  • Estudi
  • 1 bany
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
10 Jalan Semantan, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50490

Què hi ha als voltants

  • Kuala Lumpur Sentral - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Megacentre Comercial Mid Valley - 5 minuts en cotxe - 5.3 km
  • Centre Comercial Suria KLCC - 7 minuts en cotxe - 6.1 km
  • Torres Bessones Petronas - 7 minuts en cotxe - 6.1 km
  • Pavelló Kuala Lumpur - 7 minuts en cotxe - 6.4 km

Com moure’s per la zona

  • MRT Phileo Damansara: 6 min en cotxe
  • Bangsar Station: 6 min en cotxe
  • Aeroport de Subang-Sultan Abdul Aziz Shah (SZB): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • ‪O'briens Irish Sandwich Bar - ‬11 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬10 minuts a peu
  • ‪Ploy - ‬8 minuts a peu
  • ‪Zamzam Food Court - ‬9 minuts a peu
  • ‪Roselle Brasserie - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

Peninsula Residents All Suite

Apartament amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Suria KLCC
Aquest edifici d'apartaments lliure de fum té una piscina coberta, una piscina infantil i servei de bugaderia i tintoreria. Aparcament sense assistència gratuït. Altres serveis a la teva disposició: bugaderia i registre d'entrada exprés. Aquest apartament disposa d'un televisor LED amb canals per cable i d'una cuina bàsica equipada amb frigorífic, microones i rentaplats. Podràs gaudir de tot tipus de comoditats com ara una sala d'estar, una taula de menjador, wifi gratuïta i un reproductor de DVD.
Aquest apartament ofereix 12 habitacions amb aire condicionat que inclouen reproductors de DVD i sabatilles. Les habitacions disposen de sala d'estar independent i tenen una cadira de despatx i una taula de menjador. En aquest apartament de 3,5 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina bàsica equipada amb frigorífic, microones i rentaplats.

Aquest apartament a Kuala Lumpur ofereix accés a Internet sense cable de franc, amb una velocitat de 25 Mbps o més. Hi ha un televisor LED de 40 polzades amb canals per cable. A més, a les habitacions hi ha assecador de cabells i planxa i taula de planxar.

L'allotjament inclou una piscina coberta i piscina infantil.

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Piscina i spa

  • Piscina coberta

Internet

  • Disponible a l'apartament: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions

Comoditats per a famílies

  • Piscina infantil

Cuina bàsica

  • Frigorífic
  • Microones
  • Rentaplats

Restaurants

  • Taula de menjador

Dormitoris

  • Dormitori

Bany

  • Assecador de cabells
  • Es proporcionen tovalloles
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó

Sales d'estar

  • Sala d'estar independent
  • Taula de menjador

Entreteniment

  • DVR
  • Reproductor de DVD
  • Televisor LED de 40 polzades amb canals per cable

Serveis de bugaderia

  • Bugaderia
  • Servei de tintoreria i bugaderia

Espais de treball

  • Cadira d'escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils

Comoditat

  • Aire condicionat
  • Ventilador de sostre
  • Ventilador portàtil

Animals de companyia

  • No s'admeten animals de companyia ni de servei

Característiques especials i accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 15 esglaons per arribar a l'entrada
  • Alarma antiincendis visual
  • Ascensor
  • Banyera accessible
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Mànecs de porta de palanca
  • Mirall d'augment
  • Rampa a l'entrada principal
  • Rampa d'accés a la piscina disponible
  • Seient portàtil per a la dutxa
  • Terres de rajola a l'habitació
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Cortines opaques
  • Planxa i taula de planxar
  • Servei de recepció virtual

Aspectes destacats de la ubicació

  • Al centre de la ciutat
  • En un districte de negocis

Activitats

  • Piscina infantil

Mesures de seguretat

  • No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
  • No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)

General

  • 12 unitats

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar prèviament amb l'allotjament per tal de rebre les instruccions per fer l'entrada. rebuda de l'amfitrió.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
És obligatori que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, WhatsApp, abans del registre d'entrada

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de danys en efectiu de 100 MYR per estada
  • Càrrec pel servei de neteja: 30 MYR per allotjament i per nit (l'import varia segons la durada de l'estada)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Peninsula Residents All Suite
Peninsula Residents All Suite Apartment
Peninsula Residents All Suite Kuala Lumpur
Peninsula Residents All Suite Apartment Kuala Lumpur

Preguntes freqüents

Peninsula Residents All Suite té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina infantil.

Peninsula Residents All Suite accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Peninsula Residents All Suite ?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Peninsula Residents All Suite ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Peninsula Residents All Suite ?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Peninsula Residents All Suite ?

Aquest edifici d'apartaments és a Bukit Damansara; tindràs Centre Comercial Suria KLCC a 8,5 km i Pavelló Kuala Lumpur, a 8,5 km.

Opinions: Peninsula Residents All Suite

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 2 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 2 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 2 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 2 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 2 opinions

5,0/10

Neteja

2,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Yoko

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Misleading Hotel Information: This is not a hotel and did not match the name or appearance shown in the booking information. The condition of the accommodation was unacceptably poor—far from what I had anticipated. The place lacked any reception, which was not clearly stated in the hotel listing. I received no prior communication regarding these discrepancies by Expedia. Check-in Complications: No clear check-in instructions were provided when I made the reservation. Consequently, I spent three unnecessary hours trying to check in and incurred international call charges in the process. To my dismay, I received no compensation or apology for this inconvenience. Customer Support Response: I was extremely disappointed with the quality of customer support I received. Rather than an apology, the agent I spoke with began by making excuses, suggesting that I was at fault for not checking the information thoroughly. It then took an additional three hours for the room owner to appear, despite reportedly being in the same building. I found this lack of transparency and accountability unacceptable. Instead of addressing my concerns with sincerity, the support team offered only justifications, making the experience even more frustrating. The overall experience was terrible and left me questioning the reliability of Expedia. Expedia needs to take these issues seriously and improve both booking transparency and customer support processes.
Estada de 3 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Worrahathai

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2024)