ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park
Hotel d'estil art-déco a Kuala Lumpur amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Divan llit
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Divan llit
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
També et pot agradar

The Westin Kuala Lumpur
Centre de la Ciutat de Kuala Lumpur
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Metro Pudu 1, Fraser Business Park, Off Jalan Yew, Kuala Lumpur, 55200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Days Hotel and Suites Fraser Business Park KL
Days Hotel and Suites Fraser Business Park KL
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 68 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 37.10 MYR per adult i 21.20 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 MYR per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
ibis Styles Fraser
ibis Styles Fraser Hotel
ibis Styles Fraser Hotel Kuala Lumpur Business Park
ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park
ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park Hotel
ibis Styles Fraser Business Park Hotel
ibis Styles Fraser Business Park
ibis Styles Fraser Business P
ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park Hotel
ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park Kuala Lumpur
ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Orhan
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Orhan
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Susan
28 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Susan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
NAOMI
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAOMI
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Desmond
28 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holiday
Desmond
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Praveen
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Praveen
Estada de 6 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Somnath Pratap
Viatge en família amb nens petits
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Somnath Pratap
10/10, Excel·lent
NONTAPAT
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NONTAPAT
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Tomoyuki
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tomoyuki
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Masaaki
17 de jul. de 2023
Masaaki
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Jojo
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jojo
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Richard
Viatge de negocis
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
simple and easy to stay
Richard
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOOD SERVICE
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
wen chin
5 de març de 2023
wen chin
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
HuiNee
Viatge en família
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HuiNee
Estada de 2 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Yasumichi
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Yasumichi
Estada de 3 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Kesinee
6 de febr. de 2023
Kesinee
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Rainer
Viatge en família
3 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rainer
8/10, Bo
Ong
29 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ong
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
SURIANI
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel but no shopping around
SURIANI
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 26 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Priya, Australia
Viatge de negocis
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priya
Estada de 8 nits (nov. 2019)