Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ACES Hotel Kuala Lumpur





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 162 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Level 5, Complex Kotaraya, 10, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 MYR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Aces Hotel
Aces Hotel Kota Raya
ACES Hotel Kuala Lumpur Hotel
ACES Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur
ACES Hotel Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Preguntes freqüents
Opinions: ACES Hotel Kuala Lumpur
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de juny de 2025
Estada de 14 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Julia
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Julia
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まあまあ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loo
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dylan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
KAZUKI
15 de febr. de 2025
KAZUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
KEISUKE
13 de febr. de 2025
KEISUKE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SangHee, Singapore
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SangHee
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
WANYU
Viatge en família
17 de des. de 2024
WANYU
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ameet
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ameet
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sateshwar
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sateshwar
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Pablo
Viatge en parella
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
ASHRAF, Mississauga
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
ASHRAF
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
ASHRAF, Mississauga
Viatge en família
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ASHRAF
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
esteban
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3 nuits à Kuala Lumpur
esteban
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Caroline
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
George
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Joachim
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada de 5 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Rosmin
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosmin
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Ghalam
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ghalam
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Abrar
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abrar
Estada de 13 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Khairul Anuar Bin Sharif
Viatge en família
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khairul Anuar Bin Sharif
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
INSEOK
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
INSEOK
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Wing Hung
Viatge en família
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wing Hung
Estada d’1 nit (maig 2023)