Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mikołaj





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
També et pot agradar

Radisson Blu Hotel, Krakow
Centre de la Ciutat de Cracòvia
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.014 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
26 d’oct. - 27 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Mikolajska 30, Kraków, Lesser Poland, 31-027
Sobre aquest allotjament
Hotel Mikołaj
Allotjaments similars

Apartments Rynek Glowny
Apartments Rynek Glowny
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 190 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 PLN per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
ApartHotel Mikolaj
ApartHotel Mikolaj Hotel
ApartHotel Mikolaj Hotel Krakow
ApartHotel Mikolaj Krakow
Hotel Mikołaj Krakow
Hotel Mikołaj
Mikołaj Krakow
Hotel Mikołaj Hotel
Hotel Mikołaj Kraków
Hotel Mikołaj Hotel Kraków
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mikołaj
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Filippo
Viatge en parella
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Filippo
8/10, Bo
Gianpiero
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianpiero
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Edouard
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Edouard
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Mark
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well located charming Polish hotel
Mark
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Marie
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marie
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Imy, Houston
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Imy
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Gisela, SÃO Paulo
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisela
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Karin
16 de set. de 2018
Karin
Estada de 4 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Britt-Marie
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sommar 2018
Britt-Marie
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Bo Göran, Arvika
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avsedd endast för avkoppling med god mat och dryck
Bo Göran
10/10, Excel·lent
Patrizia
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrizia
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Mike, Winchester England
9 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good little Hotel
Mike
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Mariusz
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariusz
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Isabella
10 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt litet hotell i Gamla stan
Isabella
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
anna laura
23 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
anna laura
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
30 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
8/10, Bo
Svet, Upstate new York
8 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació