Hotel Logos
Hotel per a famílies amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Logos





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 114 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2020
Sofà llit: doble
També et pot agradar

1891 Garni Hotel
Centre de la Ciutat de Cracòvia
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 447 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ul. Szujskiego 5, Kraków, Lesser Poland, 31-123
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Columbus Hotel
Columbus Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.4 de 10, Excepcional, 999 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 PLN per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 PLN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 120 PLN només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 60 PLN per dia (a 100 m i obert les 24 hores).
- Càrrec per animals de companyia: 35 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 80.0 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Logos Krakow
Logos Hotel
Logos Krakow
Logos Hotel Krakow
Hotel Logos Hotel
Hotel Logos Kraków
Hotel Logos Hotel Kraków
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Logos
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
James
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuelita
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuelita
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice, Shady Shores
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Melanie
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melanie
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Bachan
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bachan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolyn
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolyn
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella, Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Sandra
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiffany
9 d’abr. de 2025
Excellent Customer Service!
Tiffany
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Seela
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seela
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ana Maria
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Maria
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Juanluis
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juanluis
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Maria Teresa
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maria Teresa
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Mona
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mona
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracy
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Tracy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann-Christin
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann-Christin
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dorota
3 de gen. de 2025
Dorota
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jussi
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oikein hyvä hotelli
Jussi
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Manuel
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Manuel
Estada de 3 nits (des. 2024)