Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Koga





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Shimohemi 1082-2, Koga, Ibaraki, 306-0235
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Ibaraki Koga Ekimae
APA Hotel Ibaraki Koga Ekimae
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 193 opinions
Preu actual: 58 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Koga Koga
HOTEL R9 The Yard Koga Hotel
HOTEL R9 The Yard Koga Hotel Koga
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Koga
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROKAZU
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROKAZU
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kazuhide
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazuhide
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YUTA
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUTA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
りゅうき
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
りゅうき
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
YAYOI
13 de gen. de 2025
YAYOI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ヨウコ
Viatge en grup
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ヨウコ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
まみ
12 d’oct. de 2024
まみ
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
??
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
ヒデアキ
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ヒデアキ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
SHIGENOBU
Viatge en família
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGENOBU
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
YUYA
Viatge en grup
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUYA
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ryuta
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuta
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
KAZUAKI
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUAKI
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
NORIKO
Viatge en família amb nens petits
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NORIKO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
sumie
Viatge en família
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sumie
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
shinji
Viatge de negocis
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shinji
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
shinji
Viatge de negocis
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shinji
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
YUKIHIRO
Viatge de negocis
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKIHIRO
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
マサキ
17 de des. de 2023
マサキ
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Allan. A.
3 de des. de 2023
Allan. A.
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mohammed, Memphis
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Koji
25 d’ag. de 2023
Koji
Estada d’1 nit (ag. 2023)