Rama Shinta Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Candidasa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rama Shinta Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Aire condicionat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Raya Candidasa, Dusun Samuh Bugbug, Karangasem, Bali, 80871
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Alam Candi Resort
Alam Candi Resort
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 37 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 85000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650000 IDR per habitació només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Rama Shinta Hotel Karangasem
Rama Shinta Hotel
Rama Shinta Karangasem
Rama Shinta Hotel Hotel
Rama Shinta Hotel Karangasem
Rama Shinta Hotel Hotel Karangasem
Preguntes freqüents
Opinions: Rama Shinta Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
16 de nov. de 2023
Patrick
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jose Manuel
Viatge en família
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravillosa experiencia
Jose Manuel
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Arthur
4 de gen. de 2020
Arthur
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Dominic
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Okay stay but past its best
Dominic
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Gerry, Perth
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerry
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Bert, Helmond
1 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mooi hotel. aanrader....
Bert
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Jo, Perth, Aus
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and handy for everything we wanted to do
Jo
Estada de 5 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elendigt design, men god komfort
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Sergei
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergei
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Cat, Sydney
12 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
What a find!
Cat
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Close to everything
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Betty, Sorrento, Perth WA
4 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Betty
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Oscar
25 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Oscar
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Kinga, Budapest
16 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
unforgettable perfect stay
Kinga
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Matig hotel.
Viatger verificat
8/10, Bo
Peer, Viborg, Danmark
26 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hyggeligt lille hotel med god service
Peer
6/10, Acceptable
Pjerrot, Denmark
8 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions