Hotel La Maison
Hotel que admet animals de companyia a Jesolo amb una platja privada i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Maison





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple clàssica, terrassa

Habitació quàdruple clàssica, terrassa
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, terrassa

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, terrassa
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica, terrassa

Habitació triple clàssica, terrassa
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, terrassa, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, terrassa, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Antonio Pigafetta 10, Jesolo, VE, 30016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Amalfi
Hotel Amalfi
- Piscina
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
6.4 de 10, 234 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 30 de abril, 0.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits
- Taxa municipal: del 1 de maig al 30 de setembre, 1.30 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, llits addicionals o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027019A1JYL78YTH
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Maison Jesolo
Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel
Hotel La Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel Jesolo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Maison
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Simon
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Karin
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammad Hasib
14 de jul. de 2025
Mohammad Hasib
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Laura Janet
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura Janet
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Matthias
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
26 de juny de 2025
Manuel
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alexander
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Alexander
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Taliyah
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taliyah
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Dren
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dren
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Renè
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renè
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
16 de gen. de 2025
Jose
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Joe
16 d’oct. de 2024
Joe
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Steffen Nico
4 d’oct. de 2024
Steffen Nico
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Francesco
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Alan
27 de set. de 2024
Alan
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Sedat
22 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sedat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Svetislav
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Svetislav
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mustafa
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Johannes
Viatge en família amb nens petits
30 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Biljana
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Biljana
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Gordana
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordana
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Lars Peter
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Skuffende
Lars Peter
Estada d’1 nit (jul. 2024)